Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sist bland dem som tagit sig till omhoppning.Hamnar de sist bland de till omhoppning, eller tillsammans med de som blivit uteslutna i grundomgången?
Står det i TR om detta någonstans? Har kikat lite flyktigt men hittar inget.
TR III moment 314 och framåt finns allt du frågar om.tack! jo, tänkte att det borde vara så men hoppades hitta någon officiell formulering kring detta (i tr)..
fr.o.m. mom 314 banskiss? har försökt skumma igenom moment som verkar relevanta. typ mom 35x-36x, men hittar inget. alla tänkbara scenarion kan inte stå med antar jag.TR III moment 314 och framåt finns allt du frågar om.
Moment 314 metoder i bedömning Afr.o.m. mom 314 banskiss? har försökt skumma igenom moment som verkar relevanta. typ mom 35x-36x, men hittar inget. alla tänkbara scenarion kan inte stå med antar jag.
Ah, insåg nu att jag råkat gräva fram 2012s tr medan du utgår från 2015s, så momenten blev lite förbryllande. nu hittade jag det, tack så mycket!Moment 314 metoder i bedömning A
Moment 317 hoppning i två faser och sen fortsätter det med andra bedömningar.
Gå alltid in via ridsport.se när du ska kolla i TR, om du bara googlar är risken ganska stor att du kommer till ett gammalt TR (t ex från 2012, det som är giltigt nu är från 2015).fr.o.m. mom 314 banskiss? har försökt skumma igenom moment som verkar relevanta. typ mom 35x-36x, men hittar inget. alla tänkbara scenarion kan inte stå med antar jag.