var börjar man med ett varmblod??

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lillfina

har en treåring hemma som inte ville gå på nån bana han inte!!
Så vad gör man nu....vore tacksam om jag kunde få lite bra tips på hur jag ska börja "bygga om" honom te en rid totto.

Skogen,tömkörning,longera,solfjäder etc ja inte vet jag..det va ju typ 15 år sedan jag sist hade ett varmblod
Så go vänner alla doda råd tas emot:idea:

/en ny medlem
 
Sv: var börjar man med ett varmblod??

Hej!

Välkommen som ny medlem på bukefalos. Använd dig gärna av sökfunktionen här på forumet, så kanske du får några bra tips ur någon av de 100-tals trådar som redan finns i frågan. Det är MÅNGA som har ridtravare och undrar hur man omskolar/utbildar dem.

Mvh

IngelaH
Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 190
Senast: LaMagia
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 688
Senast: mackan
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
21 957
Senast: kolblakkur
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 695
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp