Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har letat runt på ridsports hemsida men jag kan inte hitta var och hur jag beställer boken??
Eller är det så att den inte behövs längre?
Var så där 8 år sedan jag startade sist så det kanske har hänt lite sen dess :-)
"Från CR och uppåt måste varje häst ha en tävlingsbok. Den följer alltså hästen (t.ex. vid en försäljning), inte ryttaren. Meningen är att man ska kunna se hur hästen klarat av sina tävlingar. Är den kvalificerad att delta i den klass den är anmäld till? Har den blivit utesluten någon gång och i så fall av vilken anledning?
För att få boken sätter du in 40 kr på postgiro 15 35 28-5 (Svenska Ridsportförbundet). Boken kommer på posten, så skriv din fullständiga adress på avsändarplats. Uppge hästens fullständiga namn och licensnummer, om den har något."
Skola & Jobb
Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
Hästmänniskan Intressant att läsa din berättelse. Mängdträning är bra, det har du helt rätt i. Om jag drar ned på mina andra intressen så kommer jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.