Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Isak får då och då världens utbrott och bara gallskriker.
Kvittar vad man gör han skriker så mycket han orkar ändå Börjar bli något jobbigt.
Han är 2 mån nu och oftast är det när han är trött
har han ont, är han hungrig eller är han övertrött? sjal är ett supertips, det kan lugna den mest hysteriska bebisen (även om min sjal inte fått se dagens ljus sen jag fick min manduca )
Hungrig eller ont i magen är ju det första man tänker på. Annars kan han kanske vara övertrött men kommer inte till ro.
Min lilla grabb, 2,5 månad, har också fått endel sådana "anfall" av gallskrik. Ingenting verkar fungera. Den första perioden var då det var dags att ge mera mat (ger ersättning) det gick rätt fort att komma på. På sista tiden har han skrikigt när han är trött och inte kommer till ro. Jag har upptäckt att rutiner är det enda som hjälper. Från ca kl 18-19 måste det vara jättelungt hemma. Bara jag och sambon som pysslar med honom, badar och ger mat. Så fort vi har gäster eller inte är hemma på kvällen så blir det för mycket och han kommer inte till ro. Hemma i lung och ro är det bara att lägga honom i hans säng när han blir lite grinig på kvällen och då somnar han på en gång och sover hela natten. Somnar också fortast om jag lägger honom på sidan, OM han skulle vakna senare på kvällen räcker det oftast med att jag lägger honom på andra sidan så somnar han om.
Det funkar för oss i alla fall, vet inte om det gav dig någon hjälp Bara att pröva sig fram
Det som är farligast är väl isåfall skärmen (om det är en gammal tjockisskärm), resten strålar ytterst lite .. inte mer är en standard IKEAtransformator.
Jag har aldrig testat vitt brus på min lilla, men ska göra det nästa gång jag känner behov av att lugna henne. Bra tips!
Prova att lägga honom på mage i ditt knä så att huvudet och benen hänger neråt, gunga knäna upp och ner (ganska våldsamt)samtidigt som du håller fast honom över ryggen. Är det magont eller övertrötthet brukar det fungera ibland.
Gravid - 1år
Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.