Var är tråden "bilder från Smen"?

Sv: Var är tråden "bilder från Smen"?

Jo den är borta... :confused:

Det var väl inget fel på den tråden? Undrar varför dom tagit bort den utan att meddela varför...

Ok. Skönt att få bekräftat att det inte e jag som blivit heltokig! ;)
Trist att intressanta trådar försvinner tycker jag! :mad:

Det var jag som tog bort den efter att ha fått synpunkter på den. Det var lite för mycket reklam för Smens saker i den för att den skulle var riktigt OK. Det hade möjligen räckt att rensa i den men så här i terminsstart tar jobbet alldeles för mycket tid och hjärnkapacitetför att jag skulle hinna/orka med det så då blev det papperskorgen.

Men varför skall vi drabbas av din skolstart? Varför bad du inte någon annan redigera den? Varför tog du bort den andra tråden med?

Det försvann bilder av lokor och körbilder som jag lagt ut via nussikan är det samma anledning

Det är klart at ni inte borde drabbas, men är man stressad är det lätt att göra saker som man kanske efteråt inser att man borde funderat lite till på, det var alltså inte så att jag medvetet tänkte jag orkar inte redigera jag tar bort allt utan hjärnan sa "Reklam=papperskorg".

Reklam är en känslig sak som vi diskuterat en hel del bland moderatorerna genom åren och det är väldigt svårt att dra en tydlig gräns. Ska man hårdra så kan ju all diskussion om utrustning i positiva ordalag definieras som reklam och negativa som smutskastning men det skulle ju ta död på utrustningsforumen och en stor del av gren forumen så det tillåts. Skillnaden här var att det i både trådarna jag tog bort tydligt framgick att det var Smen som säljer sakerna och att han var aktiv i trådarna vilket gör det betydligt känsligare och motsvarande trådar har tagist bort tidigare på andra forum. Nu var väl detta extra synd eftersom tråden även var en intressant diskussionstråd om utrustning somvar ny för många. Jag ska ta upp diskusionen på moderator forumet så får vi se om tråden kan komma tillbaks i någon form.

Väldigt synd att den försvann. jag såg den absolut inte som reklam eftersom den hörde ihop med en annan tråd där vi har disskuterat olika nyttoutrustning och vi nu fick se bilder på den utrustning vi disskuterat.

OK, lite reklam kanske det var... men kära nån´:angel:. Äntligen en tråd om bruksredskap och intressanta diskussioner med kunniga personer, äntligen något riktigt vettigt utanför skolkörningen... och så bara puts väck! :cry:
Snälla, söta moderator! Tillbaka med tråden och tillbaka med bilderna!!! :bow::bow::bow:

Det är inte mitt beslut längre, jag har inte möjlighet att flytta tillbaks trådar även om jag skulle vilja.

Hej utan att det är kritik mot moderator ,vet du varför mina lokor och hästbilder försvann det skulle vara roligt att veta .

Det var väl ingen tråd som försvann, utan bilderna i sig?
Inte från någon tråd då.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
407
Senast: Lavinia
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 691
Senast: Badger
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Hundträning Det va typ 100 år sen jag postade något här 😃 Men jag ha en tik här hemma som ha blivit tokig 😜 Hon ha börjat med ett konstigt...
Svar
1
· Visningar
346
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025