Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

jag hittade inte min häst i systemet först heller för jag skrev i hennes licnr men sen skrev jag i hennes namn och då dök hon upp!

har sökt på namnet också.
men jag pratade med hon på wras i förra veckan och hon är inte inlagd i systemet än. så hade dom även missat att skicka med min licens till trycket så jag får vänta lite till på den också..:o
men så länge allt är klart till första tävlingen så spelar det ju egentligen ingen roll

Lite bilder på Fröken....:love:

Frkenmm083.jpg

Frkenmm093.jpg

Frkenmm116.jpg

Angående licenser...

Det kan ta upp till en månad innan licens är klar från det man betalat. Den informationen har gått ut till alla distrikt (som ska vidarebefodra till klubbarna!).

Att det tar lite tid nu beror på att alla hästar ska sorteras för att läggas in i systemet, de som inte har aktuell licens kommer att sållas bort.

Jag skulle tro att du/ni skulle kunna få dispens om ni betalat i god tid (minst en månad före!) och det ännu inte kommit in. Kontakta er tävlingsansvarige i klubben eller distriktet.

Lycka till med tävlandet!;)

Jag betalade in i februari så i god tid kan man då säga att jag var :D
Men tydligen hade inga årslicenser blivit inlagda än men det skulle göras så fort som möjligt. Har dom inte hunnit komma till första tävlingen 7 maj så löser det nog sig ändå. Har ju licensnummer och kvitto på inbetalningen så jag är inte orolig

Ja då har du ju varit ute i väldigt god tid!!!

Ska du till Fagersta och tävla? Jag tänkte då rida där!;);)

Haha började peppa för sommaren nångång i november:D

Jajemän det ska jag, wa första deltävling + nån annan klass också. Vad ska du vara med i? Är det fläcken på bilden du kommer med?

jag hittade inte min häst i systemet först heller för jag skrev i hennes licnr men sen skrev jag i hennes namn och då dök hon upp!

Visst ja...måste se till att lösa licens för fröken och grabben här hemma :o ... och mig själv då. Tänkte ju ha bägge i form till hösten så vi kunde starta då på nån lätt klass ;)

PK Clinic!!!!!!!!!!!!!! Jepp...hästen är groomad (allt som gått att fläta är flätat :o ) sadeln är uppfräschad och tränset likaså...jisses, senast jag var på clinic (RÅ) var 2008...känns som om jag är iväg för första gången någonsin :crazy:

*kl*

Hallå!

Vad är uppe med alla? Det är så tyst här. Vad gör ni, hur mår ni, hur går det?

:bump:

Jag är här till och från ;) ... PK clinicen gick rätt bra, fick lite att jobba på som funkar på rödhättans heta skalle. Nu ska jag försöka fixa till så jag kan åka på nästa clinic med henne och därefter är det Rockets tur att se vida världen. Hm...blir dyrt framöver då jag har två som behöver drillas :crazy:

Här är jag med!!!;)

Fullt upp med att träna galopper/bommar med min herre inför tävlingen om två veckor, går ju skapligt hemma, bara att hoppas att det fungerar bort sen då...

:p

Jag är lite off med allt nu, i och med att ponny fick fång i tisdags...
Jag som hade ordnat med ridlektion på hemmaplan och allt! Hade till och med skaffat ett eget släp.. Men nu har vi fått lägga allt på hyllan på obestämd tid.
Förhoppningsvis är det ingen fara (var "bara" förhöjd digitalpuls och en antydan till stela vändningar, ingen klassisk fångställning alls), vi får se vad röntgen visar om två veckor.

Här är det "paus" iom med vår olycka.. Vet inte hur länge den här pausen ska behöva hålla i sig men det verkar segt som f-n!!

Skunk ska iaf till vet och kollas i morgon för att se så att hon är hel efter sin smäll, Enya skadade sitt öga i förrgår så hon droppas och medicineras 2ggr om dagen. Vilket är superlätt att sköta när man knappt kan gå:grin::crazy: Tur att man har snälla föräldrar som både ställer upp med hästhjälp och står ut med att få hem sitt 26-åriga barn ihop med tre hundar under 2v.

Låter otroligt deprimerande ser jag! Men lite positivt händer också :) Jag kan gå utan kryckor nu och det innebar att jag kunde flytta hem till mig själv, min underbara dyra sadel överlevde smällen och jag slipper köpa ny!

Känns som det var hundra år sedan jag var inne på detta forum.
Jag harvar på som vanligt , vi har inte utvecklats någonting..... men men jag försöker att hitta gnistan igen. Skall trappa ned på föreningsarbetet, sen skall jag bara tänka på mig själv o träna , tävla o ha roligt ;-)

Oj vad mycket skador och sjukdomar det var :( Hoppas alla kryar på sig och blir bättre, men kul att några av er är igång iaf!

Här har vi också börjat komma igång, hostan har vi blivit av med så nu håller jag tummar och tår för att det inte ska komma tillbaks! Red första ordentliga ridpasset på drygt 1 månad igår och har rätt bra träningsvärk idag :p

Hoppas både sthu och Bismark får roliga nyheter från era veterinärer!!

Jag fick riktigt bra nyheter! :bump:

Hon är inte skadad öht, bara lite småsår och skrapmärken. Hon har lyckats missa senorna på benet och inga revben var knäckta så jag är en väääääldigt glad matte just nu:laugh:

Så jag fick okej att börja longera henne lite smått och sen när jag har blivit hel så är det fritt fram att kravla upp! (om jag nu vågar:crazy:)

Hallå Pax!
Kul att se dig igen!:laugh:

Åja, jag är säker på att ni utvecklas, eller tänker ni avvecklas:crazy:

Jag har själv försökt trappa ner på föreningsarbetet, men det vill sig inte riktigt:(
Rider iallafall mycket, DET är min bästa avkoppling just nu!

Hälsa Bew så gott, har inte sett till henne på evigheter, varken här eller på FB, men antar att hon har fullt upp på andra sidan det stora blå!

Har du varit över dit förresten?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 630
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 118
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 229
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Lymfangit