Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Våra hästar går i en hage som inte är alltför grön, även om det växer i den. Idag fick de gå en halvtimme i en hage med mycket gräs i, hur snabbt skulle man kunna gå som snabbast innan man kunde ha ute dom dygnet om i den hagen?
Tex dag1 si och så dag 2 si och så...
tyvärr så är det jättemas med att få ut och in dom.
vi är två tjejer som vill få våra hästar invänjda vid gräset. Jag skulle kunna ta in måndag tisdag på eftermiddagen, resten av veckan är jag hemmifrån från morgon till kväll. Den andra tjejen jobbar sent och skulle iaf kunna ta in dom mitt på dagen på tisdag...
Men i vilket fall så ska vi få en annan hage nu, jättestor men det har gått kor i den så betet är det inte så överdrivet mycket av så de kommer vänjas succesivt endå
Hundavel & Ras Då hundarna är ca 100 mil ifrån oss så skulle vi endå köra förbi. Uppfödaren fick akut förhinder men sa vi kan komma endå för hans mamma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.