VALVAKAN 2014

Jesus, detta är en thriller!

Faktiskt jättebra att politik kommit så i hetluften. Jag har röstat i alla år men aldrig lagt nån vidare tid på det.

Nu är jag engagerad och det kommer jag nog alltid vara i framtiden efter det här . Jag är nog inte ensam om mitt uppvaknade , och det är jättebra!

Skickar en varm tanke till alla hårt slitande politiker som engagerar sig för vårt samhälle för nästan inget arvode alls, tur att ni finns!

Jag blev så till mig av F!s siffror att jag - bakade kakor. Med rosa pärlor.
Gud så vackert :love:. Gjorde mig glad att höra när jag sitter här och deppar över SD och svenskarna och världens alla problem.

Vågar dock inte hoppas på F!.

F! på precis 4 %, hjääääääälp :nailbiting: Detta kommer bli nervöst!

Ska bli spännande att se de första resultaten! Blir de lika nära spärren är det nog svårt att våga säga nåt ens när kvällen är slut. Det tar väl ytterligare ett tag innan alla förtids- och utlandsröster är räknade, vet inte hur länge? Tyvärr för F!:s del tror jag att de inverkar negativt på deras resultat så om de ska komma in behöver de nog ha några tiondelars marginal. Men det är ju bara spekulationer :nailbiting:

Ska bli spännande att se de första resultaten! Blir de lika nära spärren är det nog svårt att våga säga nåt ens när kvällen är slut. Det tar väl ytterligare ett tag innan alla förtids- och utlandsröster är räknade, vet inte hur länge? Tyvärr för F!:s del tror jag att de inverkar negativt på deras resultat så om de ska komma in behöver de nog ha några tiondelars marginal. Men det är ju bara spekulationer :nailbiting:

Ja, jag tänker också, tyvärr (!), att F! siffror går ner... Mest för att taktikrösta-snacket främst har eskalerat senaste dagarna bara och alla som förtidsröstat (många i år) har liksom inte påverkats av det.

Ja, jag tänker också, tyvärr (!), att F! siffror går ner... Mest för att taktikrösta-snacket främst har eskalerat senaste dagarna bara och alla som förtidsröstat (många i år) har liksom inte påverkats av det.

Jämfört med Valu så lär ju Fi siffror gå ned och SD upp :cry:

Jag vill inte vara med längre. SD i Sverige, Gyllne Gryning i Grekland, UKIP, Front Nationalé, ultranationalististiska partier i Balkan och central europa. Vad Putin och hans separatister håller på med, ISIS, Syrien, Somalia, eländet tar liksom aldrig slut. Vad sjutton har hänt med världen? Vad har hänt med tolerans och medmänsklighet? Jag tänker avträda allt, gå ur EU och förklara mig själv som en självständig stat.

Jävla värld, jävla tid. Vad hände med alla 60-talister och deras tro på jämlikhet och solidaritet? De har förändrat världen som de ville på 60-talet men inte för det bättre precis. Undrar vad deras yngre jag skulle haft att säga dem idag? När de ser sina äldre jag bara bry sig om golfresor, sommarstugor och gnälla på att allt är invandringens fel.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka