Gammeln
Trådstartare
Ta ett ToyJag funderar på att gå och lägga mig. Mina nerver klarar inte detta. Min mage klarar inte detta. Jag har stressätit en massa äpplen(rosa).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ett ToyJag funderar på att gå och lägga mig. Mina nerver klarar inte detta. Min mage klarar inte detta. Jag har stressätit en massa äpplen(rosa).
Åhå. Då valvakar jag för fullt då (är ensam och godisätande. har dock vare sig feber eller katt).Oroar sig och äter rosa godis, i mitt fall. Ensam hemma med katter och feber.
Vad gör man när man valvakar förresten?
Gud så vackert . Gjorde mig glad att höra när jag sitter här och deppar över SD och svenskarna och världens alla problem.Jag blev så till mig av F!s siffror att jag - bakade kakor. Med rosa pärlor.
Hjälp. Hjälp. Hjälp.Nu har några distrikt ramlat in. http://www.val.se/val/val2014/valnatt/R/rike/index.html
Inte allt för kul läsning, tur att det är många röster kvar att räkna.
F! på precis 4 %, hjääääääälp Detta kommer bli nervöst!
Ska bli spännande att se de första resultaten! Blir de lika nära spärren är det nog svårt att våga säga nåt ens när kvällen är slut. Det tar väl ytterligare ett tag innan alla förtids- och utlandsröster är räknade, vet inte hur länge? Tyvärr för F!:s del tror jag att de inverkar negativt på deras resultat så om de ska komma in behöver de nog ha några tiondelars marginal. Men det är ju bara spekulationer
Ja, jag tänker också, tyvärr (!), att F! siffror går ner... Mest för att taktikrösta-snacket främst har eskalerat senaste dagarna bara och alla som förtidsröstat (många i år) har liksom inte påverkats av det.
Ja, jag tänker också, tyvärr (!), att F! siffror går ner...