VALVAKAN 2014

Jo, men TV4 hade ingen vallokalsundersökning. Men det är ju ändå väldigt tveksamt att presentera innan stängning.

Men SVT har ju också presenterat. Och i Göteborg får väljare fortfarande rösta vad jag förstår? Kanske är de inte tillräckligt många för att kunna påverka särskilt mycket, men ändå.

Ja fy fan! Tror jag skippar valvakan och spelar tv-spel hela kvällen istället, annars kommer jag inte kunna slappna av en sekund ens. Vad gör man när man valvakar förresten?
Jag funderar på att gå och lägga mig. Mina nerver klarar inte detta. Min mage klarar inte detta. Jag har stressätit en massa äpplen(rosa).

Känner precis likadant. Jag klarar fan inte av den här spänningen.

Och än mer illa mår jag av SD:s siffror. På riktigt, vad är det för jävla fel på folk? Vidrigt.
Ja, det sistnämnda står jag inte ens ut med att tänka på. Jag blir bara så arg och ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

F! på precis 4 %, hjääääääälp :nailbiting: Detta kommer bli nervöst!
Åååh jag vill inte ens hoppas.

Jag funderar på att gå och lägga mig. Mina nerver klarar inte detta. Min mage klarar inte detta. Jag har stressätit en massa äpplen(rosa).
Jag har stressätit AKO Chok så pass att jag har ont i tänderna och min mage säger nej. Måste dessutom få i mig lite mat när vi äter middag om en timme så jag får nog hålla mig undan valvakan helt enkelt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka