Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt svt så röd/gröna 44 nånting procent och alliansen 39,7% och F! kommer upp i 4%.För blocken enligt TV4 44% rödgröna 43% Alliansen. + FI och SD också i riksdagen då.
Jo, men TV4 hade ingen vallokalsundersökning. Men det är ju ändå väldigt tveksamt att presentera innan stängning.
När brukar de första "riktiga" rösterna börja redovisas?
Nio tio tror jag de börjar redovisas.När brukar de första "riktiga" rösterna börja redovisas?
Spänningen är oliiiidlig!Alltså jag är så nervös att jag är illamående. Vill inte börja hoppas på nåt men det är svårt. Usch alltså
Usch, jag mår också illa. Hoppas, hoppas...Alltså jag är så nervös att jag är illamående. Vill inte börja hoppas på nåt men det är svårt. Usch alltså
Spänningen är oliiiidlig!
Ja fy fan! Tror jag skippar valvakan och spelar tv-spel hela kvällen istället, annars kommer jag inte kunna slappna av en sekund ens. Vad gör man när man valvakar förresten?Usch, jag mår också illa. Hoppas, hoppas...
SD dubblerar sitt partistöd under 4 val i rad. Har historiskt aldrig hänt nått parti i Sverige någonsin.Alltså jag är så nervös att jag är illamående. Vill inte börja hoppas på nåt men det är svårt. Usch alltså
Alltså jag är så nervös att jag är illamående. Vill inte börja hoppas på nåt men det är svårt. Usch alltså
Jag funderar på att gå och lägga mig. Mina nerver klarar inte detta. Min mage klarar inte detta. Jag har stressätit en massa äpplen(rosa).Ja fy fan! Tror jag skippar valvakan och spelar tv-spel hela kvällen istället, annars kommer jag inte kunna slappna av en sekund ens. Vad gör man när man valvakar förresten?
Ja, det sistnämnda står jag inte ens ut med att tänka på. Jag blir bara så arg och ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.Känner precis likadant. Jag klarar fan inte av den här spänningen.
Och än mer illa mår jag av SD:s siffror. På riktigt, vad är det för jävla fel på folk? Vidrigt.
Det är inte fel på folk, det är fel på politiken som har förtsKänner precis likadant. Jag klarar fan inte av den här spänningen.
Och än mer illa mår jag av SD:s siffror. På riktigt, vad är det för jävla fel på folk? Vidrigt.
Åååh jag vill inte ens hoppas.F! på precis 4 %, hjääääääälp Detta kommer bli nervöst!
Jag har stressätit AKO Chok så pass att jag har ont i tänderna och min mage säger nej. Måste dessutom få i mig lite mat när vi äter middag om en timme så jag får nog hålla mig undan valvakan helt enkelt.Jag funderar på att gå och lägga mig. Mina nerver klarar inte detta. Min mage klarar inte detta. Jag har stressätit en massa äpplen(rosa).
Vad gör man när man valvakar förresten?