Valtråd (inte Andra djur eller sytillbehör) - ändrad rubrik

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även om SD gör ett lite sämre val än väntat så får de 14 mandat till i riksdagen i skrivande stund. Det innebär 14 personer till som driver en främlingsfientlig politik i Sveriges högsta beslutande organ. Det gör mig bedrövad.

Vi kanske kan uppmuntra fler att inte rösta alls genom att bli kunder hos skönhetssalonger och restauranger som drivs av SD riksdagsmän? Heja Jimmies svärmor! :up:

Dessutom känns det som vissa kan mutas när de väl fått njuta en riksdagsmans/kvinna lön och förmåner. Gofund insamling.
 
Känns jobbigt att så många drar åt extrem vänstern och extrem högern...
Framförallt att dom röda är större.
 
Vi kanske kan uppmuntra fler att inte rösta alls genom att bli kunder hos skönhetssalonger och restauranger som drivs av SD riksdagsmän? Heja Jimmies svärmor! :up:

Dessutom känns det som vissa kan mutas när de väl fått njuta en riksdagsmans/kvinna lön och förmåner. Gofund insamling.

Fast detta inlägg blir jag lite besviken på från dig i sammanhanget faktiskt ?
 
Fast detta inlägg blir jag lite besviken på från dig i sammanhanget faktiskt ?

Det var skrivet med en hel del ironi med tanke på hur många av SD riksdagsledamöter som inte skött sin uppgift. Och struntar de i den, då minskar SD:s inflytande på hur Sverige styrs, vilket ja, jag står för att det skulle vara något positivt.
 
Nu är det ju för sent i år, men på många platser i landet har SD stolar som står tomma i kommunalvalen, för några år sedan var det ju en kille i norr som kandiderade och fick en av stolarna. Nu var han inte SD egentligen så han röstade mot dem i alla frågor. :D

Jag funderade faktiskt på om man inte skulle följa hans exempel nästa gång, kandidera, ta en plats och rösta med hjärtat i alla frågor, tvärt emot allt vad SD står för. ;) :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa råttgiftet?
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp