Valppriser

Ishtar

Trådstartare
på olika raser. Ni som har dessa raser, vad ligger priserna på? Har en kompis kompis som ska skaffa hund.... vet inte hur långt de kommit i planeringen men jag är iaf glad att de satsar renrasigt.

Fransk bulldog
Mops
Papillion
Pinscher

Sv: Valppriser

jag har papillon och dom ligger på priser från 8000-10000kr för renrasiga m stamtavla..
Kan varmt rekomendera denna ras, helt underbara:love:

pincher har jag vart inne på å skaffa å de annonser jag har sett så har dom legat på runt 12000kr tror jag.. då e d dvärgpincher..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 571
Senast: Cissi_ma
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 945
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar