valpningslåda

Sv: valpningslåda

Vi tog in en sådan där "båt" i plast som är till småbarn när de badar ute på sommaren.Funkade kanon bra ,bara att lyfta ur allt och byta/tvätta o spola av "båten" klart!

Ja, vad dum jag är. Så klart att det är därför. Annars har jag inte förstått tanken bakom den där jäkla ramen. Men just under valpningen kan det ju vara bra, dock är man ju alltid med under valpning. :D

Jag hade faktiskt inte en enda tidning utlagd när Leia hade sina valpar.. Jag försökte men det slutade i tidningsflis hemma :angel:
Hon fick ju aldrig nöjet att valpa hemma, annars hade jag gjort i ordning med massa handukar, hon ville pula och bädda mkt så jag tyckte att det passade bättre..
När dom var små så hade hon valplådan som hade en plast i botten så att det skulle vara lätt att torka rent och ett gäng plädar som släpper igenom kisset till botten men ytan förblir torr..

Funkade jätte bra för min del, dom gick över till valphage när dom hade insett att dom kunde komma över kanten..

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Här kommer min allra första trådstart på Hund! Hoppas att ni orkar läsa... :nailbiting: Jag (och lite grann min sambo, men mest...
2
Svar
38
· Visningar
3 175
Senast: Aionee
·
Övr. Hund Åh jag känner att jag sitter i en jobbig situation just nu. En vän till mig har en arbetskamrat som har en tik, 8 år gammal Amstaff, som...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Hejsan! Som många säkert vet så är det första gången för mig med valpar. Min tik är planerad den 26 juni. Jag har en hel bunte med...
Svar
3
· Visningar
3 216
Senast: Casper
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 937
Senast: lundborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar