Gnist

Trådstartare
Bara växer och växer :eek:

Mollymage1_2.JPG


Misstänker att hon kommer att vara groteskt stor om 2 veckor, när valparna ska till att födas :cool:
Tur att det är en rejäl fröken :D
 
Sv: Valpmagen

Bara växer och växer :eek:

Mollymage1_2.JPG


Misstänker att hon kommer att vara groteskt stor om 2 veckor, när valparna ska till att födas :cool:
Tur att det är en rejäl fröken :D


Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!Vad underbart härligt!
Min schäfertik var grotesk ska se om jag hittar en bild från sista veckan. Hon kunde knappt gå sista dagarna!:love:
 
Sv: Valpmagen

Kullen som vår valp kommer ifrån var 17 (!!!!!) valpar stor.... Den magen måste varit grotesk!
 
Sv: Valpmagen

Själv höll jag på att dö över en bild på en dvärgpinscher med 7 valpar i magen.
Den såg ut som en fotboll med 4 pinniga ben. :rofl:

Inte denna tik, men här är en dräktig DP. :D
Nita%20&%20Otti%20030319.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Valpmagen

Åhhh då får vi snart se valp bilder:love:

/Tigger som är valpsjuk och längtar tills hennes beardis kille kommer hem om 3 veckor:love:
 
Sv: Valpmagen

amstaff/amstaff-apbt

Tyvärr räckte ju inte näringen till för att alla valpar skulle utvecklas bra, så en var dödfödd, och fyra fick de ta bort.
 
Sv: Valpmagen

så snussigt :) vill att min vovves mage ska vara så stor med ju...4 veckor dräktig idag :)
 
Sv: Valpmagen

Hon är nu inne på 8:e veckan och har 12 dagar kvar innan beräknad valpning. Skulle dock inte förvåna mig om valparna kommer någon/några dagar tidigare, då hon enligt vet. har många småjämtar där inne ;)
 
Sv: Valpmagen

Är du kär i paddan??

:D :angel: :D

Helt klart....kan man vara annat när hon ser ut så där:confused: :D
Vilken skillnad storleksmässigt från i somras :D

Just nu tror jag det drar i en liten "Tie vill också ha sån mage på sin hund" nerv........:D
 
Sv: Valpmagen

Magen är rätt enorm nu :eek: så det är tur att hon är stor och rejäl i kroppen :love:

I slutet av veckan kommer dessutom min nya kamera :bump: :bump:

Så det kommer att bli många bilder framöver :devil:
 
Sv: Valpmagen

I slutet av veckan kommer dessutom min nya kamera :bump: :bump:

Så det kommer att bli många bilder framöver :devil:

Reta min redan överförväntande nerv du, tänk inte på mig och min hälsa inte.....;)

.......:D fota på du....du är ju duktig med kameran så man kan inte annat än se fram emot bilderna trots att man blir ENORMT avundsjuk:eek: ;)

Hur går det förresten.....har ni gjort upp om det blir den svansvifftande hanen eller en tik som blir kvar :rofl:
 
Sv: Valpmagen

En Cujo (Makens namnförslag..Inte mitt!!!!) blir det ju absolut. Det är bestämt sedan länge ;)

Angående tikvalp, så får vi väl se. Har ju lite andra projekt på G, så jag kan nog vänta något år :angel:
 
Sv: Valpmagen

Cujo? äääääh, Arvid, håller jag på:D


*röstar envist ner Cujo till förmån för mitt eget förslag*
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 790
Senast: Hermelin
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 006
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp