muppia
Trådstartare
Jag behöver MASSOR av tips till lek med valpen!
Han vill inte riktigt kampa så jag försöker uppmuntra honom genom att alltid låta honom vinna. Han kampar gärna om han är igång på riktigt också. Tips för att trigga igång till lek mottages tacksamt!
Men annars förutom dragkamp, vad kan man leka?? Jag känner mig så dålig när jag ser att jag inte riktigt kan delta i lekarna. Vi brottas lite ibland när han vill men slutar alltid innan det blir för mycket.
Han är för närvarande 9 veckor... Snart är han 10 veckor REDAN
Förutom lek och sånt så övar vi på kloklippning och borstning men han leker hela tiden så det är svårt
kloklippning försöker jag passa på när han är trött, jag tar en tass i taget och det fungerar. Har klippt på två av tassarna. Han har ju inte stort tålamod men jag läser ju ofta trådar där ts har problem med kloklippning så jag har börjat tidigt. Målet är ju givetvis att kunna klippa alla 4 men det blir när han är lite vuxen 
Kan sitt, ligg, nej och vi övar på vänta också.
MERA LEKAR!
Han är väldigt aktiv av sig så han blir lätt rastlös och jag har ingen lång registering av lekar med hundar så jag efterlyser med ljus och lykta. Även gärna lekar på längre sikt när han är runt 4-6 månader gammal så jag har mycket att gå igång på.
Många vänliga hundhälsningar
Matte med husse och Knasen
Han vill inte riktigt kampa så jag försöker uppmuntra honom genom att alltid låta honom vinna. Han kampar gärna om han är igång på riktigt också. Tips för att trigga igång till lek mottages tacksamt!
Men annars förutom dragkamp, vad kan man leka?? Jag känner mig så dålig när jag ser att jag inte riktigt kan delta i lekarna. Vi brottas lite ibland när han vill men slutar alltid innan det blir för mycket.
Han är för närvarande 9 veckor... Snart är han 10 veckor REDAN
Förutom lek och sånt så övar vi på kloklippning och borstning men han leker hela tiden så det är svårt
Kan sitt, ligg, nej och vi övar på vänta också.
MERA LEKAR!

Han är väldigt aktiv av sig så han blir lätt rastlös och jag har ingen lång registering av lekar med hundar så jag efterlyser med ljus och lykta. Även gärna lekar på längre sikt när han är runt 4-6 månader gammal så jag har mycket att gå igång på.
Många vänliga hundhälsningar
Matte med husse och Knasen