G
Generalen
Sv: Valpkull
Jag är helt kär i Akilles! Måste ha en vinthund, helst en greyhound!
Jag är helt kär i Akilles! Måste ha en vinthund, helst en greyhound!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är helt kär i Akilles! Måste ha en vinthund, helst en greyhound!![]()
Dagarna efter mitt förra inlägg i denna tråden där jag betvivlade att hon var dräktig så trillade magen ut och den bara växer och växer
Hon är sur och grinig på de andra hundarna och vill helst vara ifred, äter som en häst men är lite tunn över ryggen (får högenergifoder) så nu blir det tillskott med mald älgfärs blandat med malda inälvor från dito djur (tack Gnist för äckelgojset)
Börjar bli väldigt pinknödig så hon får följa med 5 månadersvalparna ut på deras nattrastning innan jag går till jobbet.
Väntar med spänning hur magen ska utvecklas de närmaste veckorna och hur många små som gömmer sig där inne. Vilken dag de kommer kan bli lite svårberäknat då de parade sig i dagarna fem med dagliga hängningar.
Bilder kommer efter helgen.
Klart du ska ha en greyhound
Jag har en hane kvar till salu. Jättefin och jättelovande![]()
Ååh! Så rund o go!Är det din första kull eller är du erfaren?
Min tik är 46 dygn idag och hon är STOR! Både min och hennes första kull så det är spännande!
Värkarna kom aldrig igång trots att vattnet gick och när hon sen fick gröna flytningar så åkte vi in direkt med henne. Men allt gick bra men det var på håret för flera moderkakor hade lossnat men ingen hade lossnat helt!