Ja tack!!De skulle sälja som smör om de såldes i tiopack med buntband i paketet
Fyrpacken är för fjuttiga och de där medföljande fjädrarna som ska hålla ihop dem är värdelösa när man flyttar runt gallren hela tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tack!!De skulle sälja som smör om de såldes i tiopack med buntband i paketet
Jag har planerat att köpa 2x4 stycken. Börjar inse att det kanske blir för lite...Jag undrar på riktigt om kompostgaller används ens hälften så ofta till komposter som till hundar
Jag har tappat räkningen men tror att jag har 11x4. Det har liksom fyllts på, hela tiden, både inne och ute.Jag har planerat att köpa 2x4 stycken. Börjar inse att det kanske blir för lite...
Som blåa ikeakassar, kan man ha dem till annat än tvätt och hö?Jag undrar på riktigt om kompostgaller används ens hälften så ofta till komposter som till hundar
Jag köper på Jem&Fix, billigast där, och då ingår buntband. Men de är vita och klena och lär väl dessutom inte klara solen.De skulle sälja som smör om de såldes i tiopack med buntband i paketet
Funkar även att bära ved i, eller ha i frysboxen för att hålla isär kött och grönsakerSom blåa ikeakassar, kan man ha dem till annat än tvätt och hö?
Väga lamm och människobebis i eller bära vedSom blåa ikeakassar, kan man ha dem till annat än tvätt och hö?
Herregud. Läste människobenVäga lamm och människobebis i eller bära ved
Jag ledsnade på fula kompostgaller hemma och köpte en begagnad valphage i metall att ha som avgränsning till hunden istället. Snyggare, rejälare och har dörr
Alltså så värt. Hela vår lägenhet var inhängnad ett tag.Jag har tappat räkningen men tror att jag har 11x4. Det har liksom fyllts på, hela tiden, både inne och ute.
Nyligen var det nån i den lokala facebookgruppen som sålde två 4-packar för 180 spänn och jag var nära att ta dem, just in case.
Hm man vet aldrig. Det har fungerat på valpen vi har nu men när Virrpannan min äldre hund var valp så rev hon ner dom eller klättrade över, senare hoppade hon över dom.Jag har planerat att köpa 2x4 stycken. Börjar inse att det kanske blir för lite...
Grattis till världens bästa ras! Har du haft vizsla tidigare eller är det din första?Visa bifogad fil 139522
Sötaste lilla Dalia har kommit hem!
Hon är helt ljuvlig
Sover, äter och leker bra. Hon tycker inte att det är superkul att vara ute, men det är ju kallt och ruggigt så jag förstår henne. Men duktig när hon ska ut och rastas.
Pirayatänder förstås
Jag vågar hävda nej. Min mamma var vid ett tillfälle på Granngården för att köpa kompostgaller. Letade igenom hela trädgårdsavdelningen utan att hitta några, så frågade personalen om de hade och jodå, det fanns - men bland hundsakerna.Jag undrar på riktigt om kompostgaller används ens hälften så ofta till komposter som till hundar
Det här är min andra. Älskar vizslor, de är helt underbara!Grattis till världens bästa ras! Har du haft vizsla tidigare eller är det din första?
Ja, vi har också vizsla nummer 2 nu. Skulle kunna ha hur många som helst!Det här är min andra. Älskar vizslor, de är helt underbara!
Har du vizsla just nu?