Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags för M2-utbildning i helgen! @TantAgda, du får skicka några varningens ord senare så att jag inte blir en såndär kass figge
Och olika anvisningar på olika klubbar/banor om hur de vill ha det när man kommer ut och figgar.Så länge du pluggar på anvisningarna och utför momenten efter dom så kommer du bli bra figge! Kul med utbildning!
(Ni anar inte hur mycket figgar det finns där ute, ffa sånna som har hållit på ett tag, som lägger sig till med egna grejer och utför momenten efter eget huvud )
Så länge du pluggar på anvisningarna och utför momenten efter dom så kommer du bli bra figge! Kul med utbildning!
(Ni anar inte hur mycket figgar det finns där ute, ffa sånna som har hållit på ett tag, som lägger sig till med egna grejer och utför momenten efter eget huvud )
Och olika anvisningar på olika klubbar/banor om hur de vill ha det när man kommer ut och figgar.
Haha, efter en halvdag så är vi ordentligt uppskrämda med allt man kan göra fel Ojoj, prestationsångest!
Cirka sex månader, sen röken pälsen
Hon är så vansinnigt söt och i vissa vinklar tycker jag hon ser ut som en liten saluki
Helt galet mjuk och mysig just nu.
Gud vad skönt! Bog har slutat äta bajs med.Så glad att den här token inte har ägnat sniglarna en enda tanke i år än så länge Han verkar ha glömt hur mumsiga han tyckte dom var
Visa bifogad fil 144901
Kan min skitunge sluta äta pinnar då?!Gud vad skönt! Bog har slutat äta bajs med.
Kan min börja äta?Kan min skitunge sluta äta pinnar då?!
Vi kan byta! Jag har ännu inte hittat något som min INTE äter.Kan min börja äta?
Sten?Vi kan byta! Jag har ännu inte hittat något som min INTE äter.
Säkert!Sten?
Pinnar, sten, gräs osv äter min fortfarande.Kan min skitunge sluta äta pinnar då?!