Funkar bra på våra hundar, dom får neutralFinns ju inte jätte mycket info på deras sida. Någon som använder fodax och kan säga bu eller bä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funkar bra på våra hundar, dom får neutralFinns ju inte jätte mycket info på deras sida. Någon som använder fodax och kan säga bu eller bä?
Priima har bra pris med om det finns i närheten av dig.Finns ju inte jätte mycket info på deras sida. Någon som använder fodax och kan säga bu eller bä?
Ger Fodax Vilt och är mycket nöjd. Främst vilt utan antibiotika, ingen kyckling, gris eller odlad lax, lagom stora och lätthanterliga burgare, mindre plast, mycket bra pris, enkelt att få tag på här. Har testat i princip alla sorter på marknaden och mina hundar har funkat bra på typ allt, men ser man till råvaror, tillgänglighet, pris, hantering osv så vinner Fodax Vilt alla dagar här hemma.Finns ju inte jätte mycket info på deras sida. Någon som använder fodax och kan säga bu eller bä?
Fullfodrat med Mush är 4 bullar, 100 g. Han får hälften och resten i torrfoder.Om jag inte är ute och cyklar med matten så ska han ha 150g mat om dagen. Då går det ju åt typ 1,5 påse Mush i månaden om han skulle äta bara det? Det blir väl ca 350kr/mån. Känns rätt överkomligt
Jag försöker alltså inte övertyga dig om att ge rått bara för att, tänkte mest på att du säger att han är mycket krångligare med torrisarna. Då hade jag ju gett det han faktiskt äter glatt av.
Finns ju inte jätte mycket info på deras sida. Någon som använder fodax och kan säga bu eller bä?
Mina funkar bra på fodax, ger neutral.Finns ju inte jätte mycket info på deras sida. Någon som använder fodax och kan säga bu eller bä?
Mycket bra kunskap, tack för det! Är kvoten 1,2-1,4 rimligt för en valp, eller för en vuxen?Jag tycker att Fodax Ca/P-kvot är helt orimlig och hade aldrig gett det till en unghund eller valp. Jag antar att de har skrivit fel på sin hemsida och sina förpackningar, att det inte är 470mg Ca och 0,54mg P vilket ger en kvot på 870,37 utan att det ska vara 0,47 Ca/0,54 P, vilket ger en låg kvot på 0,87. Kvoten bör vara typ 1,2-1,4-ish.
Fördelarna med fodret tycker jag är att man slipper mycket plast och det är lätt att tina.
Jag ger mina Priima, och är väldigt nöjd med hur de fungerar på det, är dock rejält trött på all plast som blir.
Mycket bra kunskap, tack för det! Är kvoten 1,2-1,4 rimligt för en valp, eller för en vuxen?
Jag ger Fodax som sagt, men har gett Priima innan. Båda har funkat utmärkt och till bra pris, men hanteringsmässigt så vinner ju Fodax. Kommer dock köra Priima ett tag nu igen, flatten måste ner lite i vikt och då funkar Priima bra..
Jag har två som åt upp sin Mush på ca 1,2 nanosekunder - mitt tips är slow feed-skål Jag köpte de billiga på Hö**s, saktar ner ättiden väsentligtDet är en av orsakerna till att jag tvekar till att bara fodra med Mush. Det går blixtsnabbt att äta upp. Jag fodrar två gånger per dag och när han ätit sina två bullar skäller han efter mer mat.
Jag har två som åt upp sin Mush på ca 1,2 nanosekunder - mitt tips är slow feed-skål Jag köpte de billiga på Hö**s, saktar ner ättiden väsentligt
Nä du, jag är GANSKA säker på att du fick hem honom för typ en timma sedanIdag fyller han ett år älskade ”lilla” labradoren! Han är en ljuvlig individ. Röntgen är bokad men först om två veckor, så nu kommer jag gå runt och vara nervös tills det är klart
Alltså, han var så GULLIG!!
Visa bifogad fil 67098
Nä du, jag är GANSKA säker på att du fick hem honom för typ en timma sedan
Så fin