Tack - det låter tröstande.Dom flesta av mina valpar har bajsat som elefanter första halvåret, en bajsade uppåt tio gånger om dagen kommer aldrig glömma hur jag svor över den bajsvalpen nu som vuxen är hon den av mina hundar som bajsar minst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack - det låter tröstande.Dom flesta av mina valpar har bajsat som elefanter första halvåret, en bajsade uppåt tio gånger om dagen kommer aldrig glömma hur jag svor över den bajsvalpen nu som vuxen är hon den av mina hundar som bajsar minst
Det enda alternativet ni har är väl att leta efter en annan hundvakt? Hittar ni ingen blir det svårt att ta hem en valp, eftersom den inte kan eller får vara ensam längre stunder.Jag funderar på att köpa Pomeranian valp i sommar när jag och min man har semester, men undrar hur ni andra löst det när det är dags att gå tillbaka till jobbet? Vi har bara 4 veckors semester, ingen möjlighet att ta med valpen till jobbet och det finns inget hunddagis här. Den lösning det lutar åt mest nu är att en kompis har valpen de 6 timmar jag är på jobbet (arbetar deltid), men hon väntar på en stor ryggoperation som hon förhoppningsvis ska få göra i höst, och så går det ju inte så bra att vara hundvakt, så hade velat ha en plan B. Några idéer?
Jag funderar på att köpa Pomeranian valp i sommar när jag och min man har semester, men undrar hur ni andra löst det när det är dags att gå tillbaka till jobbet? Vi har bara 4 veckors semester, ingen möjlighet att ta med valpen till jobbet och det finns inget hunddagis här. Den lösning det lutar åt mest nu är att en kompis har valpen de 6 timmar jag är på jobbet (arbetar deltid), men hon väntar på en stor ryggoperation som hon förhoppningsvis ska få göra i höst, och så går det ju inte så bra att vara hundvakt, så hade velat ha en plan B. Några idéer?
Beroende på hur ni bor kan hundgård vara en lösning när hunden är stor nog. Du kan också kolla om det finns pensionärer i området som skulle kunna tänka sig att passa hunden när ni jobbar.Jag funderar på att köpa Pomeranian valp i sommar när jag och min man har semester, men undrar hur ni andra löst det när det är dags att gå tillbaka till jobbet? Vi har bara 4 veckors semester, ingen möjlighet att ta med valpen till jobbet och det finns inget hunddagis här. Den lösning det lutar åt mest nu är att en kompis har valpen de 6 timmar jag är på jobbet (arbetar deltid), men hon väntar på en stor ryggoperation som hon förhoppningsvis ska få göra i höst, och så går det ju inte så bra att vara hundvakt, så hade velat ha en plan B. Några idéer?
Vad är han för ras? Jättesöt iafBild är ju ändå obligatoriskt i en sån här tråd. Trött kille som älskar att plötsligt ha tillgång till en soffa som han får vara i (även om han behöver hjälp upp och ner än så länge).
Visa bifogad fil 51141
Tack, jag tycker också det, helt opartiskt Han är en strävhårig kromfohrländerVad är han för ras? Jättesöt iaf
Men så söt! Lova att uppdatera massor! Jag tycker att kromfohrländer är en väldigt intressant ras (även om jag tvivlar starkt på att det någonsin blir annat än vinthund för mig )Bild är ju ändå obligatoriskt i en sån här tråd. Trött kille som älskar att plötsligt ha tillgång till en soffa som han får vara i (även om han behöver hjälp upp och ner än så länge).
Visa bifogad fil 51141
När jag hälsade på Max var han den enda som låg kvar och sov hos mamman. Från den dagen han kom till mig sov han nos mot näsa och är min skugga så det behöver inte betyda så mycket om din tilltänkta valp inte ville hälsa Men känns det inte bra tycker jag du ska prata med uppfödaren.Var och hälsade på hos kullen i lördags. 5½ vecka och börjar bli roliga. Den vi hade tänkt oss verkar tyvärr vara lite egen. Inte så sugen på att komma fram och hälsa. Som tur är så behöver jag ju inte bestämma mig än.
Jag känner spontant att det beror lite på hur valpen beter sig. Det är ju en viss skillnad på att den är allmänt ointresserad av att hälsa, och att den visar rädsla och vill gömma sig när man närmar sig den. Det förstnämnda hade jag inte lagt så stor vikt vid, men är den rädd redan i den åldern är det ett varningstecken tycker jag.Var och hälsade på hos kullen i lördags. 5½ vecka och börjar bli roliga. Den vi hade tänkt oss verkar tyvärr vara lite egen. Inte så sugen på att komma fram och hälsa. Som tur är så behöver jag ju inte bestämma mig än.
Jag ska göra mitt bästaMen så söt! Lova att uppdatera massor! Jag tycker att kromfohrländer är en väldigt intressant ras (även om jag tvivlar starkt på att det någonsin blir annat än vinthund för mig )
Herregud så SÖT!
Vad annorlunda han ser ut i jämförelse med den kromis vi har i familjen, kände inte alls igen rasen Så söt!Tack, jag tycker också det, helt opartiskt Han är en strävhårig kromfohrländer
Vilken skillnad! Var tvungen att leta fram en bild på den i familjen som valp.