visst är hon fin Och visst ligger det en liten där inne som har en lapp på svansen där det står tillverkad till Bobberiboo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker att det antingen är så simpelt att det handlar om vana, eller så har din mamma andra rutiner (tänker framför allt på kvällen) som fungerar bättre? På morgonen skulle det ju kunna handla om ljus, ifall du släpper in mer ljus i hemmet/sovrummet på morgonen? Eller så rör du helt enkelt på dig på morgonen. Hundar uppfattar ju gärna rörelser som att vi vaknar.Va gör jag fel? Freya kan sova 22 - 07 hos min mamma men hos mig sover hon knappt 01 - 06.. och sen är hon vaken tills vi går ut. Som idag blev kl 8. Men mellan 6 - 8 väcker hon mig minst 1 gång i halvtimmen.
Jag blir utan att vilja vara det såå sjukt frustrerad och irriterad på henne.. Hon är ändå 4 månader nu och ska kunna sova en hel natt.
Men måste ju vara något jag gör? Rör jag mig mer? Så jag väcker henne?
Har ändå en 160 säng så hon borde inte väckas av det.
Nej för fyy vad trött jag är nu .. redan sjuk med feber och förkyld med dubbelsidig öroninflammation .
Dagens gnäll inlägg
Gissningsvis har hon lärt sig att det ger vinst att väcka dig, hon får uppmärksamhet/det händer något när hon gör det.Va gör jag fel? Freya kan sova 22 - 07 hos min mamma men hos mig sover hon knappt 01 - 06.. och sen är hon vaken tills vi går ut. Som idag blev kl 8. Men mellan 6 - 8 väcker hon mig minst 1 gång i halvtimmen.
Jag blir utan att vilja vara det såå sjukt frustrerad och irriterad på henne.. Hon är ändå 4 månader nu och ska kunna sova en hel natt.
Nej för fyy vad trött jag är nu .. redan sjuk med feber och förkyld med dubbelsidig öroninflammation .
Dagens gnäll inlägg
Nu ber jag om ursäkt om det är ett övertramp att svara i den här tråden då jag inte har någon hunderfarenhet. Men jag tänkte att detta kanske är något som gäller husdjur generellt? När jag bodde hemma hade vi en katt som var sådan nämligen.Gissningsvis har hon lärt sig att det ger vinst att väcka dig, hon får uppmärksamhet/det händer något när hon gör det.
Hos din mamma finns inte den vanan så då gör hon det inte.
Men GULLE! Är det tillåtet med sådana filmer på forumet? Man kan ju råka köpa sig en valp av bara farten...https://instagram.com/stories/eldflammans/2271381246592383931?igshid=7jar2wa5941u
Har inte fått en valp tilldelad än men nån av dessa nuggets blir det
Har du pratat med din mamma och frågat hur hennes kvällar ser ut för att reda ut om ni gör något olika där?Va gör jag fel? Freya kan sova 22 - 07 hos min mamma men hos mig sover hon knappt 01 - 06.. och sen är hon vaken tills vi går ut. Som idag blev kl 8. Men mellan 6 - 8 väcker hon mig minst 1 gång i halvtimmen.
Dagens gnäll inlägg
Har du pratat med din mamma och frågat hur hennes kvällar ser ut för att reda ut om ni gör något olika där?
Var finns dom ? Inte Sverige ellerMorr. Kan inte åka och hälsa på blivande valpens mamma ocv uppfödare eftersom deras stad är avstängd. Finns inte en chans att komma in. Hoppas de öppnar igen lagom tills valparna är födda och Leveransklara. Har kompisar som inte kan sälja sina valpar eftersom de inte kommer sig ur staden. Små problem just nu men suger ju förstås.
Nej i finska Nylands län. Jag bor i Finland fast högre upp...Var finns dom ? Inte Sverige eller
Jäkla corona ställer till med så mycket tråkigheter på alla plan nu - allt från vardag till hemskheter
Samma ras som du har eller annan
En av de tre pojkarnafår jag hämta om 4 veckor