Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så spänd och förväntansfull!
Tiken som jag väntar valp ifrån är inne på sin fjärde dräktighetsvecka. Jag vågar inte hoppas för mycket ännu, men det finns många tecken på att det är valpar i magen.
Försöker trots allt hålla mig cool och ha inställningen att hon bara är skendräktig och att det inte blir valpar än att gå in med för mycket hopp och istället bli besviken om det visar sig att hon går tom.
Jag tog kontakt med uppfödaren för ett år sen och ställde mig på intresselistan för valp efter tiken. Har "följt med" (på avstånd) på hjärtultraljud, korning, debuten i agility, byte av hane till den tilltänkta kullen, ett fejkat löp och till sist det riktiga löpet.
Har träffat henne, ett par av hennes syskon, hennes mamma och pappa. Och släkt till pappan till kombinationen.
Och jag gillar allihopa sååååå mycket!!
Nu hoppas jag på ett helt gäng valpar i magen och att det finns en åt mig därinne
Här blir det nog två valpar nästa år En skrutt och en fauve ska sparas efter de respektive parningarna nästa år fast de är ju egenuppfödda, så det kanske inte räknas
Ser framemot valpbilder om du får valpar
Tjockismage 1
Och tjockismage 2
Bara 2 veckor kvar tills både busar och banditer anländer
Tjockismage 1
Och tjockismage 2
Bara 2 veckor kvar tills både busar och banditer anländer
Det gick fort
Haha, ja! Jag var där 10.30 och första valpen kom 13.10, så det gick snabbt. Femte och sista var ute 15.40.Det gick fort