Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spenderade gårdagen + natten i Umeå hos uppfödaren. Wow vilken tik. Kan ta en exakt kopia av henne rakt av. Pigg, alert, ingen stress eller frustration i arbete (inte ens när jag tränade med henne och hon förstod typ hälften haha), signalkänslig. Och i vardagen stencool, klockren avknapp, social, obrydd om sin omgivning. Gud vad jag längtar!
Har följt med i tråden på avstånd och läst sporadiskt....
och vi verkar vänta på valp från samma tik
Åh, jag tror jag vet vem du har varit hos. Både uppfödaren och hundarna är supertrevliga!Spenderade gårdagen + natten i Umeå hos uppfödaren. Wow vilken tik. Kan ta en exakt kopia av henne rakt av. Pigg, alert, ingen stress eller frustration i arbete (inte ens när jag tränade med henne och hon förstod typ hälften haha), signalkänslig. Och i vardagen stencool, klockren avknapp, social, obrydd om sin omgivning. Gud vad jag längtar!
Åh, jag tror jag vet vem du har varit hos. Både uppfödaren och hundarna är supertrevliga!
Jag gör ju det. Ska bli roligt att följa!Javisst ja du bor ju i norra Sverige också
Låter bra, det kändes otroligt bra
Fortfarande inget löp på g för ”min” tik b
Vi väntar också på löp. Hade varit väldigt trevligt om det hade startat vid årsskiftet. Nu blir det allt kortare tid för "valpledighet" ju senare det blir.