Så fint namn Och så himla himla roligt att få följa er framöverEllis! Han är helmysig, kampglad och har både ätit och sovit och nosat igenom hela lägenheten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint namn Och så himla himla roligt att få följa er framöverEllis! Han är helmysig, kampglad och har både ätit och sovit och nosat igenom hela lägenheten.
Hälsade på uppfödaren i söndags, hon har en tik kvar i den kullen hon har nu. De andra kan bli riktigt spännande kombinations-mässigt och tikarna är mera lika Nessie (arbetsnarkoman light) MEN dessa blir troligen rätt snygga om man nu vill ställa ut lite också. Det som främst gör att jag överväger valp från denna kullen är ju att det är drömläge just nu då jag har en lugnare period på jobbet, maken kan jobba hemifrån och efter årskiftet är det troligen rörigare och lite schema-ändringar på G så det skulle vara perfekt att ha valptiden innan dess. Uppfödaren har föreslagit olika alternativ med ta på foder eller vara halvfodervärd och jag tror absolut att det inte skulle vara några problem med samarbete men jag är van att äga mina hundar själv men jag ska absolut överväga det. Ska åka och hälsa på om nån vecka igen när man kan se lite mer hur valparna utvecklar sig och se om det kan finnas nån lämplig tjej i denna kull för oss .
Vilja mår idag bra och vi vet inte riktigt vad som kan vara orsaken. Hon drack ur en lerig vattenpöl i skogen i förr igår och fick rå fryst kyckling som Barf men nej vi vet inte. Men hon piggnade på sig efter en påse med drop. Skönt
Träffade min blivande valp idag .
Tar henne på halvfoder och det känns bra, hon verkar vara en stabil tjej och otroligt charmig. Nu är det bara att hålla tummarna att veterinär besiktningen går bra om ca två veckor.
Visa bifogad fil 38744
Nämen fy satans så söt, med en liten skönhetsfläck vid läppenTräffade min blivande valp idag .
Tar henne på halvfoder och det känns bra, hon verkar vara en stabil tjej och otroligt charmig. Nu är det bara att hålla tummarna att veterinär besiktningen går bra om ca två veckor.
Visa bifogad fil 38744
Min 12-veckors luspudel väljer själv när hon tänker komma på inkallning eller när hon tänker springa åt andra hållet. Jag gör mig så rolig jag bara kan men ibland väljer hon ändå att dra iväg istället. Tips? Jag har godis, leksaker och tramsar mig så jag skäms om någon skulle se mig.
Ja! Då tar hon något annat och drar åt andra hållet.Fortsätt tramsa! Dra upp en leksak och spring ifrån henne, har du testat det?
Ja! Då tar hon något annat och drar åt andra hållet.
Jag skulle sätta lina på och se till att hon inte får chansen att springa åt andra hållet - ta bort det alternativet liksom.Min 12-veckors luspudel väljer själv när hon tänker komma på inkallning eller när hon tänker springa åt andra hållet. Jag gör mig så rolig jag bara kan men ibland väljer hon ändå att dra iväg istället. Tips? Jag har godis, leksaker och tramsar mig så jag skäms om någon skulle se mig.
Min 12-veckors luspudel väljer själv när hon tänker komma på inkallning eller när hon tänker springa åt andra hållet. Jag gör mig så rolig jag bara kan men ibland väljer hon ändå att dra iväg istället. Tips? Jag har godis, leksaker och tramsar mig så jag skäms om någon skulle se mig.