Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den 25:e får jag hämta henne. Det är på tok för lång tid. Plågeri är vad det är! Jag vill hämta lilla Asni nu nu nu
Pausa bör man annars dör man! Och vem myser inte gärna en stund i solen bredvid denna godingen?
Den 25:e får jag hämta henne. Det är på tok för lång tid. Plågeri är vad det är! Jag vill hämta lilla Asni nu nu nu
Det känns verkligen som det!Har snokat på den här kullen du ska ha ifrån. Verkar ju som du hittat helt rätt nu. Åh herregud så söta aussievalpar är!
Det känns verkligen som det!
Ja, de är farligt söta
Men Asni är såklart sötast Visa bifogad fil 17485
Ja, jag tycker speciellt en av merle-hanarna är himla fin. Han kommer nog bli en riktig snyggingJa, det tycker jag faktiskt. I ärligheten namn.
En av hanarna är riktigt ljuvlig också.
Tidigare idag fick jag veta att det var den här tiken som skulle få flytta hem till mig. Eufori!!
Hon är verkligen den som tagit sig in i mitt hjärta med det där lilla extra, så jag kunde inte vara mer nöjd än vad jag är. Trodde verkligen inte att hon skulle bo hos mig, utan trodde att uppfödaren skulle behålla henne. Ack så fel. Hon är ju min
@machafuko LJUVLIG! Stort grattis!
Jag är avundsjuk! Har en förkärlek till Tollare.
@machafuko, MEN så söt valpis! Vad ska hon heta? (om du skrivit det så har jag missat det...) och när kommer hon hem till dig?
Grattis till orange !
Lumi verkar onekligen lättare att säga Men det löser sig kanske av sig självt när ni hämtar henne. Tycker själv det är svårt att namnge djur som jag inte träffat, vissa "känns" ju bara som vissa namn, även om det ibland blir namn som kanske inte funnits i tanken innan.Hon har inget namn ännu! Vi har funderat på Lumi och Cessna innan och sa att det skulle bli Cessna om det blev en helröd, vilket hon nu är. Men nu när jag börjar säga det högt tycker jag att det är lite svårsagt så nu kanske vi får tänka om...
Men hon hämtas på lördag förmiddag i alla fall.
De är ju så fina hela kullenTack! Det var otippat att jag skulle få den lilla pirayan, men jag är oerhört nöjd som sagt.