Välling - Bäst att börja med?

Linda.B

Trådstartare
Vilken välling är bäst att börja med - Använder Nestlé sortiment och har kollat lite på deras majs & mild havrevällning. Oscar äter den milda havregröten - Hur är det med vällingen, är någon av nämda sorter att föredra?

Nu ska jag inte börja med välling ännu, då Oscar bara är 3½ månad - Funderar bara lite. //Linda

Sv: Välling - Bäst att börja med?

Vi började med nestlé eftersom dottern fick gröten men hon var inte så förtjust i den, bytte till semper och då sa det bara slurp =)

Vi har gett havrevälling, dels för att hon inte har varit känslig i magen och dels för att jag tyckte det kändes bäst. Svårt att förklara men jag tror hon kommer ha mer "nytta av" att tycka om havre än majs, men vi har inte povat majsvälling så jag vet egentligen inte. Men vi gillar semper bättre än nestlé.

Liknande trådar

Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 497
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 021
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 753
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V