Välkommen till världen!

ameo

Trådstartare
Moderator
Här kommer årets fölpresentationstråd, där vi visar våra travarföl när de äntligen tittat ut! :D
Lägg gärna ut foton på fölen, men begränsa storleken på fotona så att tråden inte blir för tungladdad för modemanvändare!
Hur du gör för att lägga in foton här kan du läsa i den här tråden, som finns på datorforumet. Där finns även den här tråden om bildredigering

I den här tråden accepteras ENDAST fölpresentationer!
ALLT annat kommer raderas!
Dvs INGA "Åh, vad söt!" och liknande kommer accepteras!

Och frågor om fölnamnsförslag hör hemma på gnägg!

Jag förvarnar redan nu att inlägg med väldigt stora foton i kommer redigeras, så att det blir en länk till fotot ifråga i stället, just för att även modemanvändare ska kunna öppna tråden!

Du som tänker komplettera med foto på ditt föl senare, gör gärna ett "citatsvar" från Ditt eget tidigare inlägg, så att det är lätt att se vilket föl som tillhör vilket inlägg...

Sv: Välkommen till världen!

Iver Fix föddes kl. 06.00 igår den 11 april, 1 vecka efter beräknat.
Han är efter Svall Ivar - Fjel Fixa - Fjeldar.

Allt gick jättebra och snabbt. Han är en liten ljusbrun hingst, väldigt grov för att precis vara nyfödd. Han galopperar redan som en liten buse i hagen..
Lika söt som mamma sin :love:

IMG_1425.JPG

"Lillemann" kikade ut 4:e April e His Mjesty-Move On East

IMG_0542.JPG

"Lillagumman" kom faktiskt före. 3:e april e His Majesty-Dina Meyer

Inatt kl 02.00 föddes min bäbis ! :D :banana: :love:

Han är e: EDER u: LYSJÖ SANNA ue: Troll Jahn

Återkommer med bilder på underverket senare !

Grannen fick oxå föl kvällen de 12april!

Ett sto med stammen Rydens Sensation -Troubeld Blues (Homesick)

nu har jag ändrat remiracles båda inlänkade foton, där direktlänkningen inte fungerar. Många bildsajter (de flesta) gör så numera att bilderna bara visas normalt på deras rätta platser.

ETT TIPS!
Använd funktionen förhandsgranska innan ni postar inlägget så ser ni hur det kommer se ut!

10 april kom Myra till världen , vet tyvärr inte hur man lägger in bilder :(

Senast ändrad av en moderator:

Imorse kom vårt tredje och sista föl efter Sacred Spirit! Den här gången med Luna Silas som mamma....

Det blev ett brunt stoföl med liten stjärn i pannan! Är vek i kotorna bak men hon ska väl rätta upp sig under dagen får vi hoppas!

Bilder på henne finns på http://farabol.zoomin.se/index/13888.html

Nu är det nästan 4v kvar till sista stoet ska föla med Rydens Sensation

Pandora Simb först ut på Överberga. Levererade ett stort stoföl efter Super Arnie den 5 maj kl 01.00
Bilder kommer sen.
På tur står Kontie Jody och Piece.
Håll i hatten. :D

AM

:D :D :D

Här kommer bilden.
Stoföl e. Super Arnie. Mamma Pandora Simb går nu till Enjoy Lavec.

pandoraihop07.jpg

AM

Märren fick ett brunt stoföl igår kväll (6 maj) kl 20.21 efter Fill V.
Brun med vit stjärna. Jättesöt!
Var där precis hela fölningen,så jag tycker att jag haft tur....Den bästa dagen i mitt liv ;)

IMG_1701.JPG

4/5 fick sandra ett stoföl efter His Majesty

Liknande trådar

Bukefalos Sen senaste uppgraderingen har mina inlägg försvunnit och jag har försökt att skriva om dom på nytt, både med och utan foton... Lägger...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: Gunnar
·
Avel Här är årets födelseannonser för fölen som föds i år. Skriv gärna kön, stam och ras och lägg in bilder. Här kommenterar vi inte...
Svar
12
· Visningar
4 246
Senast: cirkus
·
Avel Här kommer presentationstråden för årets föl. Lägg gärna ut eller två foton på fölet, men bildbomba inte! Skriv gärna ut kön och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
44 361
Senast: anra
·
Avel Här kommer presentationstråden för årets föl. Lägg gärna ut eller två foton på fölet, men bildbomba inte! Skriv gärna ut kön och...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
61 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka