Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tredje och sista fölet anlände här i morse (7/6) vid 6-tiden på dygn 336. Mitt sto men utlånad mage.
Sto e. Tornesch-Corrado WL-Long John, ca 110 cm hög.
Igår natt 6/6 föddes ett hingstföl U: Sundbo Monstera E: Super Photo Kosmos
Varmblodig travare Det är andra fölet för detta stoet hos oss, båda gångerna har hon fölat på nordiska nationaldagar. Förre gången var det Norges 17/5
Imorse vid 7-tiden kom årets föl. Det blev en kolsvart hingst utan ett enda tecken. Stammen är Floré Star-Donelli-Rambo.
Ska försöka få till lite bilder men de kommer i 11:a tråden...
Den 10/6 kl 20.00 föddes ett vackert sto föl. Heslegård's Rubin-Eighty Eight Keys. Allt har gått super bra! Något vek i kotan höger bak,men det kommer nog rätta till sig med tiden.
Inatt kom han då äntligen, Catolino HSS Efter vakande i flera dagar, och stenkoll på kamera monitorn känner jag mig inte särskilt utvilad efter denna helg, men, men vad gör väl det... Han föddes kl 02,30 19 juni. Hingstföl e Cardento u Tolinda ( Amulet-Jasper-Nimmerdor) Denna lilla herre hoppas jag lite extra på
Hundavel & Ras Han har fått två erinran och en varning i år av Ansvarsnämnden. Länsstyrelsen utreder om han ska betala vite för brister på kliniken som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.