Välkommen lilla Edvin.

Sv: Välkommen lilla Edvin.

kl

OJ! Hittade denna gamla tråden.....va kul att läsa tillbaka! :D
Min syster fick alltså 2006, 14 år gammal, en son, och när hon var 17, år 2009, fick hon barn nr 2, en tös.......några år har nu gått!

Fatta att Edvin blir 8 år i år. Det är inte klokt.
Samt att han har en lillasyster som blir 5 i år. Tiden har verkligen gått fort.

Och bra har det gått för syrran oxå, som bor ihop med sin Sambo (pappan till barn nr 2) men han är oxå Edvins pappa.
Det är han Edvin kallar pappa, hans biologiska pappa ville aldrig ha kontakt, och har fortfarande ingen kontakt.
Synd, men hans förlust.

Edvin vet att den han nu kallar pappa egentlig inte är hans riktiga pappa, men ändå den som ÄR hans pappa.
En klok liten pojk det där :love:

Han har ju börjat skolan och är en riktigt smart grabb, har massor av kompisar och är mosters finaste prins! :love:

Tänkte bara ja skulle slänga in en uppdatering ! :D

Senast ändrad:

Vad skönt att allt har gått bra. Han var ju såååå söt på korten :love::love:

Jag blir alltid så varm om hjärtat när jag läser om familjer som ställer upp för varandra utan något snack när det behövs.

Verkar vara en bra pappa som hon har "fått tag på" :)

Vad roligt att du uppdaterar oss.
Och så härligt att det går bra för din syster.

vad roligt att du kommer och uppdaterar! Jag läste den första tråden och har ibland funderat på hur det gick sen! Skönt att höra att det går fint!

//r

Åh herregud, hittade denna tråden.
Det är alltså 10 år sedan snart jag startade denna, helt galet.

Edvin är snart 10 år gammal å hans lillasyster Leah är snart 7 år. Helt galet. Va kul å läsa denna tråden igen :love:
Oj, kan inte minnas att jag sett den så jag har väldigt dålig koll på bakgrunden. Kul att det har gått bra för dem. Det är ju helt otroligt att en 14-åring kan axla ett sådant ansvar. Jag tyckte att det var en tuff omställning och då var jag ändå 23.

Jag blev lite nyfiken, hur gick hon vidare med studier?

Oj, kan inte minnas att jag sett den så jag har väldigt dålig koll på bakgrunden. Kul att det har gått bra för dem. Det är ju helt otroligt att en 14-åring kan axla ett sådant ansvar. Jag tyckte att det var en tuff omställning och då var jag ändå 23.

Jag blev lite nyfiken, hur gick hon vidare med studier?
Hon läste upp 9an mycket medans hon var hemma,
Gick på några lektioner, ibland med Edvin, samt Läste in alla ämnen något år senare så grundskolan är klar. Så vill man kan man :)

Eftersom amningen inte funkade för henne så kunde (ville) vi alla passa å ta hand om honom :)

Sen kom ju lillasyster leah när hon var 17 år, och Edvins riktiga pappa har aldrig velat kännas vid honom men Syrran träfffade Leahs pappa när Edvin var 6 månader och de har hållet ihop sedan dess och för alla andra är det Edvins pappa - även för Edvin. :)

Nu har hon fått jobb och ska plugga till nästa höst tror jag hon planerar :)

Hon läste upp 9an mycket medans hon var hemma,
Gick på några lektioner, ibland med Edvin, samt Läste in alla ämnen något år senare så grundskolan är klar. Så vill man kan man :)

Eftersom amningen inte funkade för henne så kunde (ville) vi alla passa å ta hand om honom :)

Sen kom ju lillasyster leah när hon var 17 år, och Edvins riktiga pappa har aldrig velat kännas vid honom men Syrran träfffade Leahs pappa när Edvin var 6 månader och de har hållet ihop sedan dess och för alla andra är det Edvins pappa - även för Edvin. :)

Nu har hon fått jobb och ska plugga till nästa höst tror jag hon planerar :)
Häftigt! Bra gjort ändå.

Roligt höra det har gått så bra för din syster. Glad för hennes skull att hon har en familj som ställer upp :)

Liknande trådar

Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 040
Senast: Chlo
·
S
Gravid - 1år i fredags em började jag känna konstiga saker i kroppen, bebben var mer stilla och ja hade en konstig känsla i ryggen.. inge mer med...
2
Svar
22
· Visningar
2 218
Senast: HeRomer
·
Övr. Barn Lite uppdatering om Edvin, min systerson! Han är verkligen en urgo bebis och så himla lätt att ha att göra med. Gråter nästan aldrig...
2
Svar
35
· Visningar
4 104
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar