Välkommen lilla Edvin.

Alfakrulls

Trådstartare
Ni minns kanske mig, med min 14-åriga syster som skulle ha barn...:angel:
Ja, nu har han kommit! :love:

Ja, vad va de ja sa här om dagen....
Jo, att jag skulle få fira nyår på BB....och de fick ja oxå!!

Den 31 December 2006 kl: 17:23 tittade en liten Edvin ut!! :wub:
Allt gick jätte bra, vi var inne på BB kl 13:00 och 17:23 var han ute, så de var bara 4½ timme, så de gick relativt fort!

Men attans att han inte kuna hålla sig till 2007!!
STakaren, blir ju den som fyller sist i sin klass då, eller om han har tur först då om han får börja med 07:orna istället......

De var jag & Mamma som var med lilla syster på förlossningen, och ja, vad ska man säga, de va ganska så häftigt att de, även om ja dock inte riktigt klarade av att kolla :rofl:

Jag var med lill syrran över natten på BB, och mycket sömn blev det ju inte direkt....vid 03:00 på morgonen så tog Julia över efter att ja tagit hand om honom, då han inte rikgit kunde sova på rygg pga foster vattnet han svalt, så han ville spy hela tiden, vilket är svårt att göra när man är liten och ligger på rygg

Har nu kommit hem precis, då mamma ska vara med Julia där i natt!!
Ska bli skönt att få sova i sin säng i natt, är så trött så jag kan knappy hålla ögonen öppna.....de som var posetivt med de hela var att BB låg så högt så vi hade väldigt fin utsickt över raketerna vid 12-slaget.....de lös fint över Möndal!!
Men, en liten Edvin blev det i alla fall, och sötare bebis har jag nog aldrig sett förut!!

Edvin, knappt ett halvt dygn gammalt!! :love:
HPIM1446.jpg
HPIM1434.jpg

HPIM1442.jpg
HPIM1438.jpg

Sv: Välkommen lilla Edvin.

Sikken liten kolle!
Dom är helt underbara..

Minns när min syster skulle föda, hon var beräknad till den 1 juli, men lilleman ploppade ut först den 18 juli och då hade hon legat i värkar i 36 timmar, lillpojken blev tagen med tång och klocka, hade brutet nyckelben och ett stort sår i huvudet efter tången. Hela knodden var fnasig i huden eftersom fostervattnet var borta ;)

Men ack vad underbar han är, jag tror att det var min lyckligaste dag, utan tvekan. Sitter just nu och väntar på att min syster skall ringa och säga att dom vaknat så jag kan åka och hälsa på honom, han blir tre år i år.

Pratade med honom i telefon (jag bor i västerås och dom i göteborg) inför jul och frågade vad han ville ha i julklapp, svaret jag fick var "Många bilar" Och sen "Min motte köpa de till atti"

Träffade honom en snabbis den 28 (min födelsedag) då vi var ute och fikade, då sa han "Jag ääääälskar dig Anna".

Älskar min lille knodd!

:love: vilken urgullig liten plutt!! inte dåligt att pricka in sista dagen på året:D

lycka till hela familjen med lilla Edvin!

Tack så mkt!!
Ja, han är verkligen helt underbar.....:love:

De va de som höll mig vaken i natt när Mamma Julia låg och sov, för hon behövde verkligen vila.....och Lilla Edvin som inte riktigt kunde komma till ro om man inte bar omkring på honom.....att han var så söt....de höll mig vaken!! ;) :banana:

Jag läste din förra tråd om när ni fick reda på att din lilla syster var gravid..och nu är en fin och frisk liten bäbis ute!!
Måste bara säga Grattis,vilken duktig lillasyster du har-och vilken söt pojke hon fick!:p :)

Hoppas att allt går vägen nu! *vilket det säkert gör!*;)

Tänk dig...hur lustigt livet kan vara,igår när Edvin föddes och ni var så lyckliga,så satt jag här hemma deppig över min döende råtta...:(
alltså det blir lite som att "aha,när jag mådde si och så vid just denna tidpunk så gjorde Du detta och mådde typ bra"
svårat att förklara men alltså jag tycker att sånt är lite häftigt,att kunna föreställa sig och leva sig in på hur andra har haft det vid samma tidpunkt som en själv...:angel:

Hehe näe nu babblar jag på lite för mkt här känner jag;)

Grattis återigen och jag önskar er alla en god fortsättning!:bump:

Jättegrattis till din syster, dig och hela familjen.

Har följt din förra tråd.

Det var en vansinnigt söt liten baby som din syster har fått!!

:love:

Vilken liten sötnos!! :love:

Massor av grattis till hela familjen! :bump:

Ett stort grattis till nyförvärvet!!! Jättesöt och gosig ser han ut att vara, man blir ju nästan sugen på en till:smirk: :smirk: :smirk:

Åhh vad kul! Grattis!:D Men hur gick det med pappan, hur tog han det??

Grattis! :D Vilken underbar liten kille! :love: :love:

Han är ett otroligt vackert barn! Mina lyckönskningar till mamman och hennes underbara stöttande familj! Det är bannemig så man skulle skicka en dagens ros, Vilken morgontidning har ni? :angel:
Det du, och din familj gör för din syster är otroligt! Det är nästan så jag blir tårögd här, vilket stöd ni är :bow:

stort grattis!! va stolta ni måste vara när ni har en sån fin liten bäbis i familjen och en jätte duktig mamma. så glad för eran skull!!

Grattis!!

Vad roligt att allt gick bra! Edvin var ett namn vi hade på förslag när vår son föddes för lite er än ett år sedan på smma BB som er Edvin. Men vår son var inte en Edvin tyckte vi, även om det namnet var kvar sist med det han fick: Alfred.

Liknande trådar

Småbarn Det är många trådar om matproblem av olika slag uppe nu, så jag tänkte att jag skulle följa trenden =) Lilla Maja 16 månader är helt...
Svar
7
· Visningar
1 494
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 040
Senast: Chlo
·
S
Gravid - 1år i fredags em började jag känna konstiga saker i kroppen, bebben var mer stilla och ja hade en konstig känsla i ryggen.. inge mer med...
2
Svar
22
· Visningar
2 218
Senast: HeRomer
·
Övr. Barn Lite uppdatering om Edvin, min systerson! Han är verkligen en urgo bebis och så himla lätt att ha att göra med. Gråter nästan aldrig...
2
Svar
35
· Visningar
4 104
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar