Välja klubb?

N

NightOwl

Jag flyttar till Vårgårda trakten i morgon, närmare bestämt Fåglum men vad ska jag välja för klubb när jag flyttat ner dit?
Vilken ligger närmast?

MVH/ Stefan

Välkommen ner till oss. Bor i Trollhättan men är med i West Star Göteborg. Du har ju Borås klubben som Malin "Hotrodder" är med i.

Hej Stefan!

Välkommen tillbaka!
Du kan ju alltid vara med i våran klubb (igen) :) Vi har döpt om oss nu till Westernryttarna Viskadalen Kungsbacka. Det är väl kanske lite närmare till Borås eller GBG, men oss känner du ju...
Vi har fått ordning på hemsidan nu med... Gå in och titta!
www.westernryttarna.se

Väl mött!
:cool:Pippi

Nja, visserligen känner jag några av er men att sitta
och åka till er varje gång det är någon aktivitet blir nog lite drygt och dyrt :cry:
Jag behöver desutom skapa lite nya lokala kontakter och hitta någon som jag kan rida lektion hos.
Borås och Göteborg är i längsta laget det också.... hade hoppats på att det skulle finnas något närmare.
Skulle vilja komma igång med ridningen så fort som möjligt igen men här på gården finns det ju bara unga travare...
Vet inte om jag har tillräckligt mmed erfarenhet för att rida dom.
Funderar på att skaffa en lite äldre forderhäst att rida på fritiden men boxplattserna tog slut igår så jag får kanske vänta tills det blir någon ledig.

MVH/ Stefan

Någon klubb som är belägen helt nära dig är nog lite svårt att hitta. Väne western ryttare håller enligt dem själva till i Trollhätten, Vänersborg och Grästorp. Det måste ju vara den närmaste. Hur mycket aktiviteter de har vet jag inte.

Trollhättan är nog ungefär samma avstånd som Borås.

MVH/ Stefan

Du har ju SWR som ligger ungefär vid Skövde/skara trakten sen har du ju alltid vår lilla fina klubb... Hjo western riders!!!

Jag visste inte riktigt hur det var men eftersom du valt WSG så kanske jag borde anat det?! ;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 199
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 028
Senast: Whoever
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 121
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar