Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem tror ni vinner?
Vem hoppas ni vinner?
Verkligen! Om man inte kan se skillnaden mellan en för gammal man och en för gammal man som hotar att döda sina politiska motståndare, är rasist, hotar med blodbad om han inte vinner, hyllar totalitära regimer, ägnar sig åt nepotism, är extremt missogyn, ägnar sig åt "skumraskaffärer", har försökt genomföra en statskupp osv osv. Så bör man nog fundera lite på sina värderingar.För mig är det helt självklart att det värsta vore Trump, och hoppas därför på Biden. Av dem det verkar stå mellan. Förstår inte alls hur man tänker när man tycker att det är "pest eller kolera", om man menar det i den traditionella betydelsen att det är två lika illa alternativ och bortser från att det ena numera faktiskt är bättre än det andra.
Jag tror att det är jättefarligt för framtiden om vi reproducerar bilden av att "alla politiker är likadana" som de populistiska krafterna driver även i Sverige med sin anti-etablissemanget-retorik. Det är inte något av alternativen som är fantastiska, men det ÄR STOR SKILLNAD mellan dem.
Alltså jag kan nog sålla mig till pest eller kolera-gänget men inte för att jag egentligen tror att Biden är lika farlig som Trump utifrån just vad du skriver. Däremot tycker jag det är obehagligt med en gammal man som uppenbart är alldeles för gammal, glömmer saker, ser ut att dö vilken minut som helst (vad händer i landet då?) osv. Så mer att Biden är otroligt oklart kort, och därför heller inte är en bra kandidat.Verkligen! Om man inte kan se skillnaden mellan en för gammal man och en för gammal man som hotar att döda sina politiska motståndare, är rasist, hotar med blodbad om han inte vinner, hyllar totalitära regimer, ägnar sig åt nepotism, är extremt missogyn, ägnar sig åt "skumraskaffärer", har försökt genomföra en statskupp osv osv. Så bör man nog fundera lite på sina värderingar.
Ja om Biden inte kan leda landet tar väl vicepresidenten över.Alltså jag kan nog sålla mig till pest eller kolera-gänget men inte för att jag egentligen tror att Biden är lika farlig som Trump utifrån just vad du skriver. Däremot tycker jag det är obehagligt med en gammal man som uppenbart är alldeles för gammal, glömmer saker, ser ut att dö vilken minut som helst (vad händer i landet då?) osv. Så mer att Biden är otroligt oklart kort, och därför heller inte är en bra kandidat.
Fast Trump är ju nästan lika gammal och verkar betydligt mer glömsk än Biden eller snarare totalt helt dement. Jag förstår inte alls din pest eller kolera kommentar.Alltså jag kan nog sålla mig till pest eller kolera-gänget men inte för att jag egentligen tror att Biden är lika farlig som Trump utifrån just vad du skriver. Däremot tycker jag det är obehagligt med en gammal man som uppenbart är alldeles för gammal, glömmer saker, ser ut att dö vilken minut som helst (vad händer i landet då?) osv. Så mer att Biden är otroligt oklart kort, och därför heller inte är en bra kandidat.
Jag tycker helt enkelt inte om någon av kandidaterna, på olika bedömningsgrunder, men kan hålla med om att Trump är snäppet värre.Fast Trump är ju nästan lika gammal och verkar betydligt mer glömsk än Biden eller snarare totalt helt dement. Jag förstår inte alls din pest eller kolera kommentar.
För mig är Trump miljoner gånger värre. Han är farlig.Jag tycker helt enkelt inte om någon av kandidaterna, på olika bedömningsgrunder, men kan hålla med om att Trump är snäppet värre.
snäppet Nu skrämmer du mig på riktigt.Jag tycker helt enkelt inte om någon av kandidaterna, på olika bedömningsgrunder, men kan hålla med om att Trump är snäppet värre.