Vagns skyltar

_Moatje_

Trådstartare
Hej
Har ni skyltar (reflex) när ni är ute och kör i mörker, skymning. Och är det någon som vet var man kan köpa det? Har sett det i England men inte i Sverige.

Mvh

Sv: Vagns skyltar

Jag har vanliga släpvagnsreflexer på min rockard..
Två röda trianglar bakåt, orangea runda på sidorna och vita runda frammåt. :)

Sv: Vagns skyltar

Vi har vita reflexer fram och röda bak, LGF skylt. Rött ljus bak och hel/halvljus fram samt ett blinkande gult ljus bakåt (är olagligt i sverige så vis ak koppla om till blinkers istället.)
En aning over kill jag vet men det satt på när carten kom från USA.
Tantskrället tycker det är skitkul med helljus, går och kråmar sig som värsta showhästen...

På de andra har vi LGF skylt bak och eventuellt reflexer samt pannlampa i stången om man måste ge sig ut på vägen. (Sker i princip bara sommartid då det är risk för regn i höskörden.

Liknande trådar

Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
11
· Visningar
625
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Hej, Någon som vet hur det fungerar att importera häst till Sverige från England. Behöver man exv betala moms 25% vid import? Har...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Cambrie
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 762
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII