Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla Emmaljunga Scooter (finns i lite olika modeller med fasta eller svängbara hjul). Mycket mysig och ombonad med en åkpåse eller fotsack till! Vi älskade verkligen våran. De från 2016 och framåt har betydligt bättre sufflett än de tidigare.Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag.
Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag.
Jag väcker en gammal tråd med lite liknande fråga. Dottern är drygt 1,5 och vår Kronan Duo börjar bli för kort och trång. Hon använder vagnen mycket, både som sovvagn på dagis och för längre promenader med hunden där hon behöver vila benen ibland. Funkar sulkys bra att sova i? De ser så icke-ombonade ut tycker jag.
Samma här!! Men älskar vår baby jogger helt fantastisktJag avskyr trehjuliga vagnar förlåt!