Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har det ändrats så att media inte får närvara vid SD:s valvaka alls. I alla fall inte i Malmö. Jag antar att det är den valvakan som är deras officiella partivalvaka? Tex att det är där JÅ deltar?
JÅ är ju på vaka på "hemlig ort", helt i linje med strategin att locka alla konspirationsteoretiker och "etablissemangsskeptiker", så vem vet...
JÅ
JÅ är ju på vaka på "hemlig ort", helt i linje med strategin att locka alla konspirationsteoretiker och "etablissemangsskeptiker", så vem vet...
Jadu, kanske viktigare att markera mot PK-media än att fortsätta vara hemlig? De flesta som locks av ngn skruvad form av "jag strider för vår sak under hot från allt och alla och tvingas hålla mig hemlig på självaste valdagen" kanske röstat nu, så att den strategin är överspelad?Undrar varför det är just valvakan i Malmö som stängts för media då? Mystiken tätnar.
Är de? Jag trodde i min enfald att de var med på partiernas vakor, men de kanske bara slinker in när allt är klart?Alla partiledare är väl om inte på hemlig ort så på hemlig plats under valvakorna?
Är de? Jag trodde i min enfald att de var med på partiernas vakor, men de kanske bara slinker in när allt är klart?
?stjärnfysik
Undrar varför det är just valvakan i Malmö som stängts för media då? Mystiken tätnar.
?
Menar du kärnfysik eller är det något nytt ballans uttryck som jag har missat?
Jag gjorde denna koppling?
Menar du kärnfysik eller är det något nytt ballans uttryck som jag har missat?
Alltså, partiledarna brukar ju intervjuas och visas i nyheterna när de delar ut valsedlar vid någon vallokal, när de lämnar sina valsedlar till valförrättaren och under valvakorna.