Vågar man?

Frostfaxi

Trådstartare
Har köpt en sphynx kattunge som är uppåtlandet. Skulle egentligen åkt och hämtat honom men så ser jag på djurtransport att en tjej ska endå köra den sträckan när han är lev . klar så det är perfekt.

Men nu till saken. Känner ju inte denna personen. Hur kan man vara säker på att människan är seriös?

Är lite nervös då det är en dyr katt men hade varit skönt att inte behöva köra en sträckan själv om någon annan endå har vägarna förbi. Vad gör ni när ni har djurtransport? ber om legitimation osv?

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 537
Senast: Imna
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 411
Senast: Karminnie
·
Övr. Katt Finns det? Skulle det fungera? Jag vet att huskattavel är helt tabu inom raskattuppfödningen - och jag är helt med på varför. Det är...
Svar
13
· Visningar
2 120
Senast: cherie
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
41 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka