Västeråsträffstråden

Är det långt från parkering eller järnvägsstationen?

Hoppar in helt utifrån tråden, bara för att jag råkar veta svaret på den här funderingen 😅

Det är en liten promenad från järnvägsstationen, gissar på någonstans mellan 500 meter och en kilometer. Parkeringar finns i närheten, men jag vet inte hur snabbt det blir fullt om det är vackert väder en lördag eftermiddag/kväll mitt i sommaren.
 
Hoppar in helt utifrån tråden, bara för att jag råkar veta svaret på den här funderingen 😅

Det är en liten promenad från järnvägsstationen, gissar på någonstans mellan 500 meter och en kilometer. Parkeringar finns i närheten, men jag vet inte hur snabbt det blir fullt om det är vackert väder en lördag eftermiddag/kväll mitt i sommaren.
tackar!
 
  • Gilla
Reactions: MML
Hittar inte jättebra i området mer än att jag vet att detvfinns gott om platser vod Lögarängen som verkar ligga 500m ifrån.

Från stationen är det en bit, men jag kan plocka upp dig på vägen om du åker tåg.

Edit: Finns i alla fall en parkering utmärkt:
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240725_123922_Maps.jpg
    Screenshot_20240725_123922_Maps.jpg
    129,5 KB · Visningar: 14
Hoppar in helt utifrån tråden, bara för att jag råkar veta svaret på den här funderingen 😅

Det är en liten promenad från järnvägsstationen, gissar på någonstans mellan 500 meter och en kilometer. Parkeringar finns i närheten, men jag vet inte hur snabbt det blir fullt om det är vackert väder en lördag eftermiddag/kväll mitt i sommaren.
Du hann före mig 😀
 
  • Gilla
Reactions: MML
Slänger in en taggning av @Novienna i hopp om att hon kan.

Buketräff Västerås
Kajens café
Lördag 27/7 kl 17.00

Kopiera listan och lägg till ert namn (eller ta bort om ni fått förhinder) så vi vet ungefär hur många vi blir.

Cattis_E
Tualma
Tranan
tanten
@Scata
@SiZo om hon är pigg 😀
 
Jag måste reservera mig lite iom att jag blev getingstucken igår och är hemma från jobbet idag pga detta, jag är allergisk. Idag mår jag verkligen inget vidare trots mediciner :down:
 
Jag måste reservera mig lite iom att jag blev getingstucken igår och är hemma från jobbet idag pga detta, jag är allergisk. Idag mår jag verkligen inget vidare trots mediciner :down:
Hoppas det går över.
Och om du inte orkar komma hoppas jag du kan haka på nästa gång istället.
 
Buketräff Västerås
Kajens café
Lördag 27/7 kl 17.00

Kopiera listan och lägg till ert namn (eller ta bort om ni fått förhinder) så vi vet ungefär hur många vi blir.

Cattis_E
Tranan
tanten
Sizo

Ses snart!
 
Haha, plättlätt att hitta parkering.

Jag och Tranan var tidiga, så vi har satt oss på uteserveringen.
 

Liknande trådar

Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
3
· Visningar
207
Senast: Luzzan
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 670
Senast: sjoberga
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 267
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp