Vad tycks om Cortus 920?

Sv: Vad tycks om Cortus 920?

Haha okej! :rofl:
Vad synd.. Men om du får tag i en scanner kaske du kan lägga in dom? :angel:
Var inne på seminstation idag och äggen hade växt till sig nu så hon ska in igen på måndag och eventuellt stanna för seminering! :bump: :bump:

Han har vad jag träffat på gett trevliga avkommor :) Dock inget jag skulle välja. Det finns ju som du sa, hundrafemtioelva andra att välja på .. ;)

Märkligt, jag har sett många SMÅ avkommor till honom istället..och skulle med det som huvudorsak inte lägga honom på min 160cm häst...
På de nationella och internationella hoppbanorna syns inte mycket Cortus. I Sverige dominerar Feliciano, Indoctro, Irco Mena etc om man skall se till antalet hästar på lite högre nivå. Däremot är Cortus en välstammad mycket snygg hingst!!!

Ja det är nog hemskt olika från gång till gång.. Men det blir nog bra ändå! :D En liten bild på henne ska jag försöka få till iaf.. ^^ Kanske.. Ska kolla om jag hittar nån länk.. :smirk:

Nästa år kommer jag förmodligen betäcka om igen och då kanske det blir med någon annan hingst, det får vi se.. ^^

Har du ngn. aning om vad den heter?
Mitt sto har Cortus som farfar och är efter en ej godk. numera valack:p som går 140hoppning.
Hade jag haft ett annat sto så hade han varit en god kandidat till det, drömma går ju:angel:

Haha! :D

DRÄKTIG!!!!!! :banana:
Har ALDRIG varit så här glad tror jag! Kunde knappt hålla i hästen för att jag var så nervös och när dom visade fosterblåsan på TVn så började jag gråta! :angel: :rofl:
Nästa koll om två veckor! (6/7) :bump:

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne... 2
Svar
36
· Visningar
7 351
Senast: Masse
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 700
Avel För några år sedan köpte jag ett föl tack vare hans härstamning. I somras "råkade" :angel: jag köpa fölets (enligt mig) ursnygga och...
Svar
17
· Visningar
2 604
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Jag har en fråga hur jag ska bete mig mot just gällande hennes förhållande till hennes kropp och på bästa sätt stötta min allra bästa... 2
Svar
22
· Visningar
3 386
Senast: Qelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025