Min häst är mörkt brunröd med svarta ben och svart man å svans. Han har
Cognac färgat Pullarträns med smala remmar och sicksack stickningar (tunna inte dom här meda stora vita)med fårskinn under nosplattan så har han cremefärgat nackludd i äkta fårskinn. (Han får skavsår så lätt)
Han har också en presige brösta i cognac med svart resår och stickade sömmar(samma färg som bröstan)
Sadeln är en brun appalosa.
Under har han en tjock fårskinnspadd som e guk/creme och ett mörkblått tjockt sammets shabrak med tjock guldsnodd (equline)
på benen har han bruna esquadron skydd fodrade med cremefärgat fårskinn, både bak och fram.
Jag har på huvudet en svart hjälm med sån här ventilationsremsa fram.. (Ludger beerbaumhjälm) kommer inte i håg märket.
Svart kavaj med dubbel sprungd bak.. vit creme (champage eller blå skjorta. creme eller champagne färgade byxor och svarta stövlar och mörkblå eller champagne färgade griphandskar. (sånna här tunna saker.)
Som täcke har han ett mörkblått fleecetäcke med tjock guldsnodd och ett lika dant ylletäcke. brodyr i guld.. står mitt namn på höger sida.
som skrittäcke har han ett sånnt här vanligt blått AGRIA skrittäcke med röda band på.
Personligen tycker jag han e jättetjusig.. och han med