Vad tycker ni om nya Coca Cola Zero?

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare MissFideli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 87
  • Visningar Visningar 6 259
Jag har inte smakat Cola Zero förut, men läste tråden och blev så grymt nyfiken att jag nu har testat. 😁 Jag kan alltså inte jämföra med förra versionen. Men jag håller med dig @MissFideli , den smakar ju just inte nånting! Jätteskumt. Men det jag till slut tyckte att jag kände en liten aning av, det var ingefära. Kanske samma arom som flera av er tyckt smakade citron.

Men jag tyckte faktiskt att den var törstsläckande, otippat nog.

Jag som tyckte cola Zero var den enda riktigt goda läsken är besviken på den nya. Den är drickbar, men inte lika god. Trots att jag inte har något problem (jag gillar det t.o.m.) att dricka avslagen cola känns den nya lite avslagen, men på ett dåligt sätt även när den är ny. För att inte tala av vad odrickbar den var när den faktiskt var avslagen. Nä, det blir mindre cola för mig i framtiden!

Jag dricker normalt sett vanlig cola och sambon dricker cola zero. Jag tyckte att nya cola zero smakade konstigt första gångerna jag smakade, blaskigt som andra redan påpekat. Numera tycker jag faktiskt att den är mindre äcklig än gamla cola zero. Föredrar helt klart fortfarande vanlig cola men måste jag välja cola zero så föredrar jag den nya.

Efter att ha druckit nya cola zero några gånger börjar jag nu tycka att den inte smakar så mycket. Den svaga citronsmaken känns inte längre.
Jag brukar pressa en halv citron och ha i. Då blir det gott. :D

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
572
Senast: Twihard
·
R
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 730
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 970
Senast: Edla
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade... 2
Svar
21
· Visningar
1 591
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka