Vad tycker ni? f.d travare

MiiaLi

Trådstartare
Hej, min kompis har nydligen fått en f.d travare av en bekant. Han heter Omera Bob och är 9år nu. Jag har hört att han är ganska känd i Sverige, och då undrar jag om det är nån här som känner till hans namn..namnet kan även stavas Omeara Bob. Jag ska bli halvägare på honom:) Världens snällaste:) Nu gäller det vara att fixa skor på honom på lördag och få igång honom och bygga muskler:)

Nån som känner igen hans namn??:bump:

Sv: Vad tycker ni? f.d travare

Om du går in på travsport.se, sök sport info, häst.. så kan du ta fram info om honom som stam, starter osv.......

blev nyfiken och kikade in där själv. Hittade en O´Meara Bob, som sprungit in en hygglig slant.

Lycka till med hästen.

Senast ändrad av en moderator:

nyfiken i en strut jag med, Kommer själv från skellefteå men har aldrig hört talas om hästen, Han hade ju ändå hyffsat med pengar på sig!

Jag känner igen honom, har sett honom på banan och även fotat honom när han besökte Dannero. Känd är han väl inte, har sprungit ända sedan han var 2-åring så han har tagit slantar i alla år så det har blivit en del men 2005 gick han bra.

OmearaBob.jpg

Kul att nån kände igen honom:) Jag ska rida han för första gången nu i helgen:)

jag var inne på sidan och såg att han fyller år samma dag som jag!:D

När han kom upp till Norrland fick han en riktig nytändning och var riktigt bra i några lopp. Tappade sedan formen och kom väl aldrig tillbaka i samma standard.
Minns att det var en fin häst iaf

Jo han är riktigt fin:) Men nu ska jag och min kompis träna om honom till ridhäst:)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 165
Senast: lillamy73
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·
Ridning Hej! Jag är en tjej på 15 år som har älskat höstar hela sitt liv. Jag har en äldre syster som nu har flyttat hemifrån så jag får ta hand...
Svar
14
· Visningar
2 114
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka