Skorpion76
Trådstartare
Tryckare
Gnuss
Gnuss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annat?Tryckare
Gnuss
Jag dansar helst själv tror jag. Men jag har buggat några gånger av sociala skäl (bröllop i Dalarna med knätofsar och allt) och det var riktigt roligt eftersom mannen i 70-års åldern jag dansade med var fantastisk duktig. Tryckare dansade jag senast med en Anders på skoldisko i årskurs 4.
Jag saknar koordination så dans är mest jobbigt. Jag gillar att hänga i baren jag
Apropå koordination och att dansa själv. Jag vet inte om det var så för alla, men det ingick dans i gymnastiken för oss i skolan, tror det rörde sig om högstadiet. Polka och sånt där. Vi skulle dansa i par, det gick inte så värst för min del, till den graden att gympaläraren skanderade ut att "Emma, det är nog bäst att dansar själv!" för att jag inte skulle dra ner min arma dansparter i mitt förfall...
Lindy hop - så jäkla roligt... och en riktigt workout får du på samma gång.
Jag hade velat dansa klassisk balett, men tiden har inte räckt till och sen har jag inte riktigt den självdisciplinen som krävs för att träna så mycket som behövs.
Själv föredrar jag den traditionella tryckaren.
Possibly Pethead
Jag har funderat på samma sak, men på senaste 2 åren har jag varit mycket på landsbygden (Borlänge, Västgötaslätten, mm) och festat och till min stora förvåning har de sista 2-3 låtarna på dansgolvet varit tryckare! Underbart roligt!Dum fråga men vart dansar du tryckare i dagens läge? Finns det typ barer där folk dansar tryckare? Senast jag dansade en tryckare var nog i mellanstadiet
Det är just det som är det svåra. Det verkar vara helt och hållet ute med att dansa tryckare och det tycker jag är riktigt synd. Numera om man ska dansa tryckare får man typ göra det hemma eller nåt.Dum fråga men vart dansar du tryckare i dagens läge? Finns det typ barer där folk dansar tryckare? Senast jag dansade en tryckare var nog i mellanstadiet
Jag är som @Hyacinth en typisk "hänga i baren"-person men får jag feeling så rör jag mig gärna till typ skön hiphop ala 90-tal.
Även jag har stött på tryckare på nattklubb på liten ort. Nu var det väl en 7 år sedan sist iofs.Jag har funderat på samma sak, men på senaste 2 åren har jag varit mycket på landsbygden (Borlänge, Västgötaslätten, mm) och festat och till min stora förvåning har de sista 2-3 låtarna på dansgolvet varit tryckare! Underbart roligt!
Jag har sagt i alla år att den dagen jag äger min egen nattklubb är det regel att sista låten ska vara en tryckare så att folk får en chans till ordentligt förspel innan de går hem.
Nu var det länge sedan som jag var ute och dansade, men när tryckarna kommer i slutet går folket hem! Det är verkligen riktigt tråkigt.Jag har funderat på samma sak, men på senaste 2 åren har jag varit mycket på landsbygden (Borlänge, Västgötaslätten, mm) och festat och till min stora förvåning har de sista 2-3 låtarna på dansgolvet varit tryckare! Underbart roligt!
Jag har sagt i alla år att den dagen jag äger min egen nattklubb är det regel att sista låten ska vara en tryckare så att folk får en chans till ordentligt förspel innan de går hem.