Måste ju hugga som tusan i axeln när man mockar.![]()
![]()
Samma sak i boxarna och lösdriften men där är tjocka bäddar så inget som stör så länge man är noga med att strö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste ju hugga som tusan i axeln när man mockar.![]()
![]()
Samma sak i boxarna och lösdriften men där är tjocka bäddar så inget som stör så länge man är noga med att strö.
Funderar på om det blir bättre med ett lager sand?Det såg bättre ut på bild 2,även om det var väl knöligt i närbild
Kväll säger vi på mitt jobbPrecis hemkommen från jobbet
Funderade på en sak, om ni jobbar tex 14-21 som jag gjorde nu, säger ni då att ni jobbar kväll eller eftermiddag?
BäddMåste ju hugga som tusan i axeln när man mockar.
En bra ide men det känns knöligt när man lägger bandage och sånt? Jag lägger hovbandage dagligen just nu och lär nog få göra ett tag till så sand känns sådär dåFunderar på om det blir bättre med ett lager sand?
En del stall har ju sand i gången just för att det inte ska damma och inte vara halt.
Det är inte lika knöligt överallt, värst är det på kanterna. Men oavsett. Väldigt svårt att få rentDet såg bättre ut på bild 2,även om det var väl knöligt i närbild
Gummimattor,jag har tyvärr inga kvar,några av dom finns hos en Bukare och resten i grannens kostallDet är inte lika knöligt överallt, värst är det på kanterna. Men oavsett. Väldigt svårt att få rent![]()
Jag har faktiskt funderat på det men dom är så satans dyraGummimattor,jag har tyvärr inga kvar,några av dom finns hos en Bukare och resten i grannens kostall
Omelett eller varma mackor ?
Har du tur kan du kanske få tag i gummiband,typ dom som dom har på sten o grus firmor ,eller ja det finns en hel del bandande maskiner som har dom,men just nu funkar inte hjärnan,så någon annan kanske kan hjälpa här?!Jag har faktiskt funderat på det men dom är så satans dyra![]()
Det blev det med ananas,skinka,senap och ost.Varma mackorSjukt länge sen jag åt det. Ska köpa franskbröd nästa gång jag handlar. (Thaisås, lök och massa ost. Sen tzatziki vid serveringen
)
Hallon? Var f-n bor du? Mina är bara kart än.Plockar hallon i trädgården med ficklampa
Det går inte så bra att sova om man tar en powernap efter middagen![]()
Där regnet bara öser ned tydligenHallon? Var f-n bor du? Mina är bara kart än.
Ja, men du tömmer väl bädden??
Ja så klart men vi kan göra det med maskin. Det är första året installera så än har jag inte behövt göra det.Ja, men du tömmer väl bädden??