Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ironiskt nog toscakladdkaka men den är i kylen nu så får vi se om jag kan skära upp den utan problem när den är kall. Rulltårtan, mördegen samt choklad"snöbollarna" slängdes.

Awww. Vill du ha mitt recept på tosca? Lätt och gott. Jag tycker just kladdkaka är lite besvärligt eftersom man har svårt att se när den är klar. Likaså rulltårta brukar vara lite knepig när man ska rulla ihop den och fyllningen trillar ur :meh: Mördeg kör jag med elvisp - behöver mjukt och rumstempererat smör.

Min utsikt just nu:

20170615_180514_zpseidhnceo.jpg

Måste vara turistsäsong redan,ringde pizzerian och dom sa 20 min :wtf::eek:
Jag har köpt från samma pizzeria i 16 år,det har aldrig varit längre tid än 15 min för det mesta bara 10.
Ja ja,får väl handla o tanka dunken medan jag väntar, är skit hungrig o magen bara kurrar.

Jag har lyckats lyfta nagot sa min hogra arm ar i stort sett obrukbar. :arghh: Jag ar inne pa tredje dagen utan nagon egentlig forbattring sa jag bestallde en video conference med min doctor men far vanta en hel vecka da hon bara kor telefon och video mottagningar pa Torsdagar.:cautious: Oh well, jag gissar att "grin and bear it" ar vad som galler. Nu ska jag lista ut hur jag jobbar med hundar nar jag bara har en arm.:angel: Tur mina lyssnar pa vad jag sager ... :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden