Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Moderatorn kan ändra om jag får veta till vad, jag och siffror oavsett vilken sort går inte så bra ihop!Kan inte moderator ändra?
Moderatorn kan ändra om jag får veta till vad, jag och siffror oavsett vilken sort går inte så bra ihop!![]()
Igår drömde jag om stora fartyg som kantrade, natten till idag om hur den platsen jag befann mig på blev övertagen av militärer.. Kan jag få en natt utan katastrofdrömmar?!
Ingen aning.. Börjar bli trött på att sova så oroligt. Är det inte det jag skrev om ovan så har jag även lyckats drömma om att jag är med i en terroristattack, att jag var jagad av Trump himself... Jag vill inte ens veta vad det är jag bearbetarRyssen kommer![]()
![]()
Något verkar det ju vara som du behöver processa. Kan det vara att du skickat in uppsatsen som skakat loss en massa?![]()
Ingen aning.. Börjar bli trött på att sova så oroligt. Är det inte det jag skrev om ovan så har jag även lyckats drömma om att jag är med i en terroristattack, att jag var jagad av Trump himself... Jag vill inte ens veta vad det är jag bearbetar![]()
Tror som @athena_arabians att det är stress som släpperIngen aning.. Börjar bli trött på att sova så oroligt. Är det inte det jag skrev om ovan så har jag även lyckats drömma om att jag är med i en terroristattack, att jag var jagad av Trump himself... Jag vill inte ens veta vad det är jag bearbetar![]()
Det var någon som tog sovmorgon idag:
![]()
Ja, när hen ligger still och inte står och tuggar på mina rosor, tulpaner eller jordgubbsblommor...![]()