R
Reykjavik
Göteborg är för mig "Bamba", "tjôta" och "görbra"Hahaha en vän till mig (från gbg) älskar uttrycken "klöver fem" och "lomma"![]()
Men jag har absolut inga fördomar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Göteborg är för mig "Bamba", "tjôta" och "görbra"Hahaha en vän till mig (från gbg) älskar uttrycken "klöver fem" och "lomma"![]()
Nej varför då...Jaha, jag har borstat tänderna och klätt på mig. Kanske ska jag göra något mer?![]()
Nämen jippie sitter på akuten med maken eftersom han blir allt mer yrslig och enda sättet att få ta provet är att gå genom akuten...Det här kan ta tid..
Det är förhoppningsvis "bara" vätskebrist och lågt blodtryck men när han höll på att ramla ihop mellan stolen och britsen hos stomisköterskan så ville hon att det skulle undersökas. Sen ska vi försöka hitta någon som vill ta ansvar för sårvården. Jag känner mig inte helt trygg i att ta allt ansvar för att det läker som det ska.Åh nejhåller tummarna att det inte är allvarligt
*stor kram*
Dom har rullebörar ocksåJag hade en kompis på dagis som lärde mig att det hette "Kasebana" och det har liksom aldrig släppt
![]()
Dvs vi är på väg till landet och katten följer med - till hennes största missnöje även om hon gillar sommarstugan. Man kan inte komma fram fort nog!!Katten hälsar detta:
MEOW-MEOW-MEOW! RING POLISEN!! ALLA MÅSTE FÅ VETA OM DENNA MISÄR! DJURMISSHANDEL! LASTBILAR ÄR MONSTER! STANNA BILJÄVELN! MEOW-MEOW-MEOW!!
Nämen jippie sitter på akuten med maken eftersom han blir allt mer yrslig och enda sättet att få ta provet är att gå genom akuten...Det här kan ta tid..
Dom har rullebörar också![]()
Käkar lunch och tittar på *trumvirvel* hitta Nemo! För vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på...