Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på bussen hem från jobbet. I em kommer min KP och hämtar mig. Vi ska åka hem till hen och kolla igenom alla turridning ställen som finns. Troligen boka ett oxå

Nämen jippie sitter på akuten med maken eftersom han blir allt mer yrslig och enda sättet att få ta provet är att gå genom akuten...:meh: Det här kan ta tid..

Åh nej :( håller tummarna att det inte är allvarligt :heart *stor kram*
Det är förhoppningsvis "bara" vätskebrist och lågt blodtryck men när han höll på att ramla ihop mellan stolen och britsen hos stomisköterskan så ville hon att det skulle undersökas. Sen ska vi försöka hitta någon som vill ta ansvar för sårvården. Jag känner mig inte helt trygg i att ta allt ansvar för att det läker som det ska.

Jag har klippt 1/4 del av gräsmattan,vattnat tomater och planterat om dom 3 sista (och kastat 4st när jag ledsnade)
Sen spolat av trappen som jag använde som planteringsbord.
Nu ska jag fika o sen åka och tanka dunken för att kunna klippa klart.

Käkar lunch och tittar på *trumvirvel* hitta Nemo! För vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på...
tumblr_onf0izsiv81rkmmcoo7_1280.gif

:D:D:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 156
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 828
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna