Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött, nere och allmänt deppig. Fick just svar på en jobbansökan jag slängde in för att jag inte står ut som det är just nu. Ville väl egentligen inte ha jobbet, men aldrig kul att bli bortsorterad. :down:

Funderar på om jag ska baka världens godaste toscaäpplekaka för att trösta mig själv. Iofs borde jag tomta iväg till apoteket för att fylla på ipren/panadol men orkar inte. Jag har haft huvudvärk nästan hela veckan nu och känner mig allmänt under isen. Stygnen ska tas imorgon så jag kanske ska nämna det till SSK. Men det spelar ingen roll eftersom man ändå inte kan göra något åt en lindrig hjärnskakning förutom att vila och försöka att inte spy. :meh:

Sitter och tittar ut genom fönstret och konstaterar
"Jäklar vad det regnar..................................................... JÄKLAR DET REGNAR OCH RUTORNA PÅ BILEN ÄR NERE"
:nailbiting::arghh::wtf::devil:

Ja jag fick lite bråttom :rofl::rofl::rofl::rofl:
Himlen öppnade sig o det verkar vara Niagarafallen som flyttat hit. Den levande barometern gick igång, hann få i honom medicin innan han blev helt blockerad o nu vankar han olyckligt fram o tbx.

Kurerar mig efter en hjärtoperation och har ont som fan i ena benet - helt normalt enligt sjukvården. Har lyckats hasa mig runt kvarteret och är nu utslagen i soffan. Jag tränar normalt fem gånger i veckan typ så det här känns ju jättekul. Dessutom är det varmt ute och hela min boning är som en bastu. Jag hatar värme, men det fattade ni väl?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 156
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 828
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna