Men alltså på riktigt.. Nu har ngt gett ungjävlarna maracas!!? Och förskollärarna kompar på ostämda gitarrer. Orkar inte mer. Tur att det är sista dagen på länge
Var bara glad att det är på dagen när du ändå ska vara vaken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså på riktigt.. Nu har ngt gett ungjävlarna maracas!!? Och förskollärarna kompar på ostämda gitarrer. Orkar inte mer. Tur att det är sista dagen på länge
Nu blev vi visst upprioritetade, de skulle ta blodtryck på maken stående och han svimma av... men han har fått en näringsdryck och vatten så vi får väl se om det hjälper lite.
Sitter och tittar ut genom fönstret och konstaterar
"Jäklar vad det regnar..................................................... JÄKLAR DET REGNAR OCH RUTORNA PÅ BILEN ÄR NERE"
Ja jag fick lite bråttom![]()
Himlen öppnade sig o det verkar vara Niagarafallen som flyttat hit. Den levande barometern gick igång, hann få i honom medicin innan han blev helt blockerad o nu vankar han olyckligt fram o tbx.Sitter och tittar ut genom fönstret och konstaterar
"Jäklar vad det regnar..................................................... JÄKLAR DET REGNAR OCH RUTORNA PÅ BILEN ÄR NERE"
Huvudet är lite trött, värre är det med handen som svullnar upp .... ska träffa läkaren om en halvtimme![]()
Var bara glad att det är på dagen när du ändå ska vara vaken![]()
Schlager fortfarande?![]()
Yup! Jag är bara evigt tacksam att jag är borta över midsommar. Annars skulle jag ha strypt någon.![]()
Nu tycker jag att du är lite för snäll för att vara du... du menar ju egentligen hagelbrakaren (min favvo i alla sammanhangSoft air gun![]()
![]()
Ladda med grovt salt.Nu tycker jag att du är lite för snäll för att vara du... du menar ju egentligen hagelbrakaren (min favvo i alla sammanhang)
![]()
Gud vad det lät gott,tror jag härmar även om jag får hämta min själv.Fick ett ryck och har nu städat inne istället för att gå ut...
Nu har jag ringt och beställt pizza till mig och BARNET/hälsar världens slöaste mamma![]()
Vet hur det kännsSitter och tittar ut genom fönstret och konstaterar