vad tror ni?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dr.pepper
  • Startdatum Startdatum
D

dr.pepper

har blivit erbjuden att köpa en 2 åring efter turbo thrust, morfar är baltic speed. 25.000:- jag är lite misstänksam ör man vet ju alrig va en varit med om innan. vad tror ni. får iofs åka och kollapåhenne men vore ju roligt om man kunde få se henne i vagn osv...

bild

ser ju lite tåvid ut men et kanske bara är bilden.. :confused:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: vad tror ni?

för det första beror det väl på VEM som säljer.Många har ju inte ens börjat fortköra sina tvååringar än,andra har redan hunnit börja knäcka de första...
Om mna ska gå på priset/stammen så är det väl ok.INte så man höjer på ögonbrynen,men ok.Beror ju på vad du har för klar oxå?
Men är hästen friröntgad,snäll att köra och fräsch något så när rättställd så...För 25 000:- så är det väl ungefär vad man kan räkna med att få.
Bilden var riktigt dålig,så den sa mig inte så mycket.

Luskat lite och om det är den jag sett på så har mamman lämnat absolut ingenting...

Älsta avkomman född -95. totalt 9 avkommor, 3 starter och 868 Kr tjänat. Denna avkomma är iof första och enda efter TT

såg annonsen på blocket.se kan säga dej det köp den inte..jag har hört talas om ägarna och säger bara en sak ta den inte även om du får en gratis.

Liknande trådar

Katthälsa Så tog morsan med katten till hennes sambos lilla stuga på landet, den som sambon bor i under vardagarna då han jobbar i annan stad. Nu...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: Red_Chili
·
Hästvård Snälla buke, eftersom jag ältar och funderar ihjäl mig medan jag väntar på att få åka till veterinären(vi har tid om exakt en vecka), så...
2
Svar
24
· Visningar
7 206
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Ja son rubriken lyder. Jag behöver få höra hur ni andra har klarat er igenom det jag går igenom nu. Den 25/4 bestämde jag mig för att...
2
Svar
30
· Visningar
5 639
Senast: Squie
·
Hästhantering Fick en liten fundering i dag. :p Jag och stallkompisen satt i dag på väg till tävling och diskuterade hennes häst,då hon har väldigt...
2
Svar
26
· Visningar
2 954
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025