Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag har jag fått ett erbjudande att ta en 4-årig kastratsiames gratis.... han heter Mozart. Han trivs inte hos ägaren för han är rädd deras stora schäfer (han går bra ihop med deras lilla hund). Vad tycker ni, ska jag överväga saken?
Han måste ju såklart döpas om då till ett p-namn..... han heter Mozart, men vad tror ni om Prozac?
Jag ska åka, kanske söndag eller måndag och träffa siamesen och se om tycke uppstår. Man vill ju kunna erbjuda det bästa, vet inte om en 4årig hanne skulle uppskatta 2 kattungar, snart 3 och sen 4.... haha
Jodå, min (korat) dödar allt som inte är blått... Speciella aversioner har han mot röda katter. (Trodde inte katter såg färger så bra, men den här gör tydligen det...)
Hästnyheter Jag menade inte att det är fel att arbetsgivaren ger de möjligheterna, men inte heller att det är en skyldighet. Om en arbetsgivare bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.