R
Raderad medlem 68338
Nu måste jag överge er en liten stund, ska starta en ny tråd
Du kan ju nämna mitt geniala drag som original-skapare av denna evighetstråd då tänker jag???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste jag överge er en liten stund, ska starta en ny tråd
AHA, så det är dig vi ska bränna på bål?!Alltså DET VAR JU JAG SOM STARTADE DENNA TRÅD, DEN ALLRA FÖRSTA! SÅ JÄVLA GENIALT! JAG HAR FÖRSTÖRT ALLAS SOCALA LIV FÖR EVIGT!
Vet om att jag är äldre än dig. Så nu har du något att se upp till!
Sliten ensamstående mamma, kroniskt sjuk, 16 årig son, särbo och lokalvårdare.
Känner du hur du beundrar och ser upp på mig nu
Helt ärligt så tror jag att det snarare ebbar ut även om det just nu känns orimligt. Vad vi hoppas på vet jag inte riktigt? Ska vi ha omröstning?
Alltså du snackar med halv alkis diversearbetare, boende i en sunkig lägenhetsgarderob, lidande av ryggskott. Är nog fan inte så mkt bättre
Öhhhhh... Okej, detta med romerska siffror ... jag har liksom fastnat
Öhhhhh... Okej, detta med romerska siffror ... jag har liksom fastnat
Jag röstar på att ni kör på ett eget race och mår bra ihop med varandra och att han får en bra relation till sina barns mor.
Jag ska aldrig lyssna på dig ... barnungeJust nu är vi på på 28 och nya tråden blir 29
Tror jag?!
Det finns rent praktiska problem med det. Och det är ju heller inte ett alternativ just nu. Inte än.
Jamen, jag hade rätt om den arabiska siffran iaf?Jag ska aldrig lyssna på dig ... barnunge
INGA ROMERSKA SIFFROR?!
#trauma #ptsd #hjälp
Finns alltid praktiska problem med sånt. Men dom går att lösa.