Asko
Trådstartare
... @Monimaker - nu kanske du får ta tillbaka det där "förutsatt att hon inte skadar sig såklart"?Jag åker dit i oktober igen! Bokade resan häromdagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... @Monimaker - nu kanske du får ta tillbaka det där "förutsatt att hon inte skadar sig såklart"?Jag åker dit i oktober igen! Bokade resan häromdagen
Var en del av min arkeologi-utbildning! Läste iofs bara A-B-kursen!
... @Monimaker - nu kanske du får ta tillbaka det där "förutsatt att hon inte skadar sig såklart"?
Le och nicka!Arkeologi och du jobbar på Marc Jacobs
Nä jag fick inte ihop det
Jag fattar fortfarande inte hur ni orkar ha sådan intensiv kontakt utan att bli galna?Har jag någon gång nämnt att T är typ världens bästa? (Jag vet, typ sjutusen gånger )
Har jag någon gång nämnt att T är typ världens bästa? (Jag vet, typ sjutusen gånger )
Hur många är det kvar nu då?Hepp hepp!!
Arkeologi och du jobbar på Marc Jacobs
Tänkte precis samma sakArkeologi och du jobbar på Marc Jacobs
Åh vad häftigt! Min pappa är/var professor i arkeologi, men det var längesen han gick i pension nu. Men jag funderade också på att läsa detNej det är extremt oklart!
Hade sett lite för mkt på indiana jones typ och utbildade mig till arkeolog efter gymnasiet. Pluggade för min examen också museologi och etnologi. Därefter jobbade jag lite som arkeolog, träffade massa sköna människor, blev utsett som "utgrävningens pralin" :P men insåg att nej, detta är nog inget för mig Övervägde ett tag att bli skrivbordsarkeolog eller typ doktorand MEN bytte sen bana.
Pluggade modevetenskap på SU, lite lösa kurser och sen halkade jag in i modebranschen på ett bananskal typ!
Wee, fick #1991 - samma som mitt födelseårtal, det måste väl innebära något positivtTänkte precis samma sak
Har alla på Buke tänkt vara arkeologer eller?Åh vad häftigt! Min pappa är/var professor i arkeologi, men det var längesen han gick i pension nu. Men jag funderade också på att läsa det
Lite kul också hur man kan ändra yrkesbana sådär också
Vänta här, är du äldre än mig?!Wee, fick #1991 - samma som mitt födelseårtal, det måste väl innebära något positivt
Åh vad häftigt! Min pappa är/var professor i arkeologi, men det var längesen han gick i pension nu. Men jag funderade också på att läsa det
Lite kul också hur man kan ändra yrkesbana sådär också
Har alla på Buke tänkt vara arkeologer eller?
Nej det är extremt oklart!
Hade sett lite för mkt på indiana jones typ och utbildade mig till arkeolog efter gymnasiet. Pluggade för min examen också museologi och etnologi. Därefter jobbade jag lite som arkeolog, träffade massa sköna människor, blev utsett som "utgrävningens pralin" :P men insåg att nej, detta är nog inget för mig Övervägde ett tag att bli skrivbordsarkeolog eller typ doktorand MEN bytte sen bana.
Pluggade modevetenskap på SU, lite lösa kurser och sen halkade jag in i modebranschen på ett bananskal typ!
Jag fattar fortfarande inte hur ni orkar ha sådan intensiv kontakt utan att bli galna?